PKP Intercity rozpoczynają sprzedaż `Biletów świątecznych`

inforail
15.11.2013 16:04

W PKP Intercity startuje świąteczna przedsprzedaż promocyjnych biletów. W kasach, biletomatach i przez Internet można kupić bilety za 39 lub 69 zł. „Bilety Świąteczny”sprzedawane są na przejazdy pomiędzy 17 grudnia br. a 6 stycznia 2014 r. Liczba biletów w ofercie jest ograniczona.

„Bilet Świąteczny”to oferta skierowana do pasażerów, którzy w okresie świąteczno-noworocznym zamierzają podróżować pociągami PKP Intercity. Przewoźnik oferuje atrakcyjne ceny biletów na przejazdy w drugiej klasie pociągów TLK i EIC. Planujący podróż pociągiem Twoich Linii Kolejowych mają szansę nabyć bilet w cenie 39 zł. Podróżni, wybierający pociąg Express InterCity mogą pojechać za 69 zł. To oferta dla tych, którzy planują podróże i kupują bilety z wyprzedzeniem. Bilety poza tradycyjnym zakupem w kasach można również nabyć w biletomatach i przez Internet w 30 dniowej przedsprzedaży.
PKP Intercity rozpoczynają sprzedaż `Biletów świątecznych`
„Bilet Świąteczny”to komfortowa i bezpieczna podróż do bliskich w dobrej cenie. Już po raz drugi zapraszamy podróżnych do korzystania ze świątecznej propozycji PKP Intercity. Zgodnie z naszą filozofią –im wcześniej, tym taniej –zyskują pasażerowie planujący z wyprzedzeniem podróż. „Bilet Świąteczny”to nie tylko sezonowa oferta mająca zachęcić pasażerów do korzystania z naszych usług, to również uzupełnienie oferowanego każdego dnia rozwiązania Wcześniej. Nie tylko od święta każdy z pasażerów może nabyć nasz bilet w atrakcyjnej cenie z upustem 10 lub 15% –mówi Marcin Celejewski, członek zarządu ds. handlowych PKP Intercity S.A.
„Bilety Świąteczny”obowiązuje na przejazdy pomiędzy 17 grudnia br. a 6 stycznia 2014 roku.
W każdym z pociągów kursujących w tym okresie dostępna jest pula promocyjnych biletów.
PKP Intercity każdego dnia uruchamia około 300 pociągów TLK i EIC. Przewoźnik oferuje bilety
w komunikacji krajowej w 30 dniowej przedsprzedaży. Bilety można nabyć w kasach na dworcach, w biletomatach, przez komórkę lub Internet. Tylko z tego ostatniego kanału sprzedaży korzysta już nawet 14% pasażerów PKP Intercity.