Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity przygotowują program lojalnościowy dla pasażerów

inforail
17.01.2022 09:45
Na stronie PKP Intercity opublikowane zostało zapytanie dotyczące planowanego do uruchomienia postępowania na wdrożenie i uruchomienie Programu Lojalnościowego we wskazanych kanałach sprzedaży.

Informacje można przesyłać do 9 lutego 2022 roku.

Program Lojalnościowy

Jak podały PKP Intercity przedmiot RFI obejmuje wdrożenie i uruchomienie Programu Lojalnościowego w 6 kanałach sprzedaży PKP IC. To oferta dedykowana klientom podróżującym wszystkimi kategoriami pociągów komercyjnych i niekomercyjnych (TLK, IC, EIC, EIP). Główną grupą docelową są klienci często podróżujący, bez rozróżnienia na firmy i osoby indywidualne. W zamian za zakupy biletów na przejazdy pociągami, klienci otrzymają punkty, którymi mogą następnie opłacać kolejne zakupy biletów, bądź nagrody z katalogu nagród.

Planowany przelicznik punktów wynosi (na dzień zawarcia umowy) 1 zł = 3 punkty i może być modyfikowany w zależności od potrzeby biznesowej poprzedzonej analizami zachowań zakupowych i grupy docelowej. Czasowe, dedykowane aktywacje (promocje) mogą być otwarte dla wszystkich uczestników, ale ograniczone innymi regułami jak czas przejazdu, dzień tygodnia, liczba osób na jednym bilecie itp. bądź dedykowane dla konkretnej grupy docelowej spełniającej zdefiniowane kryteria.

Punkty będą ważne przez dwa lata. Nie będą przyznawane od opłat pokładowych i dodatkowych typu: wezwanie do zapłaty, opłata za zakup biletu bezpośrednio w pociągu, od przewozu roweru, rzeczy i zwierząt.

Cele programu

Cele Programu lojalnościowego we wszystkich kategoriach pociągów komercyjnych i niekomercyjnych (EIP, EIC, IC, TLK) to:

1. Zwiększenie przychodów ze sprzedaży w długim terminie.

2. Stymulowanie popytu na bilety w dniach tygodnia i porach dnia o niższej frekwencji.

3. Stymulowanie popytu na trasach o niższej frekwencji.

4. Zwiększenie częstotliwości zakupów i średniej wartości koszyka zakupowego.

5. Zmiana i utrzymanie przyzwyczajeń Klientów.

6. Transfer Klientów do wyższej klasy i kategorii.

7. Zatrzymanie odpływu Klientów do innych przewoźników i innych środków transportu.

8. Pozyskanie pogłębionej informacji o pasażerach.