PKP Intercity potrzebują lokomotyw spalinowych

inforail
31.12.2012 11:21

PKP Intercity ogłosiły przetarg na Wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami spalinowymi z i bez drużyny trakcyjnej. Przedmiotem zamówienia jest obsługa:

a. pociągu nr 76000 (nr międzynarodowy 249) na odcinku Węgliniec –Forst –Cottbus lokomotywą spalinowąz ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdypo torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –niemniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;

b. pociągu nr 67000 (nr międzynarodowy 248) na odcinku Cottbus –Forst –Węgliniec lokomotywą spalinowąz ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdypo torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –niemniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;

c. pociągu nr 23104/5 na odcinku Zamość – Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

d. pociągu nr 32105/4 na odcinku Rzeszów – Zamość lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

e. pociągu nr 78105 na odcinku Krzyż –Gorzów Wlkp. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

f. pociągu nr 87104na odcinku Gorzów Wlkp. –Krzyż lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

g. pociągu nr 38104/5 na odcinku Rzeszów –Lublin. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

h. pociągu nr 83104/5 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

i. pociągu nr 53108/9 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

j. pociągu nr 35108/9 na odcinku Rzeszów –Lublin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

k. pociągu nr 21010/1 na odcinku Jagodin –Dorohusk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

l. pociągu nr 12010/1 na odcinku Dorohusk –Jagodin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

PKP Intercity potrzebuje lokomotyw spalinowych. Faworytem przetargu jest PKP Cargo

a także pociągów i związana z nimi praca pozapociągowa lokomotywami spalinowymi:

a. pociągu nr 10011 na odcinku Białystok –Sestokai lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

b. pociągu nr 10012 na odcinku Sestokai –Białystok lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

c. pociągu nr 55010/1 na odcinku Tczew –Mamonowo lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

d. pociągu nr 55012/3 na odcinku Mamonowo –Tczew lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

e. pociągu nr 54108/9 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

f. pociągu nr 45108/9 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;

g. pociągu nr 81108/5 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;h. pociągu nr 18105/4 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW.

oraz pracy pozapociągowej lokomotywami spalinowymi wraz z drużynami trakcyjnymi:
a. stacja Przemyśl –Przemyśl Bakończyce –33 godziny pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu,lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodówzasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

b. stacja Przemyśl –6 godzin pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1520 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

c. stacja Zakopane –12 godzin pracy w dobie tj. śr. 365 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;

d. stacja Jelenia Góra –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW.

e. stacja Poznań –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW. Oferty można składać do 14 stycznia 2012 roku. Decyduje cena. Faworyt jest tylko jeden.