PKP Intercity poszukują lokomotyw spalinowych, w tym szerokotorowej
PKP Intercity poszukują lokomotyw spalinowych. Przewoźnik ogłosiłwłaśnie przetarg na wykonywanie pociągowej ipozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami z drużynami trakcyjnymi.
Przedmiotem zamówienia jest obsługa trakcyjna pociągów izwiązana z nimi uzasadniona jazda luzem lokomotyw z drużynami trakcyjnymi:
pociągu nr 21010/1 naodcinku Jagodin ? Dorohusk lokomotywą spalinową zapewniającą ogrzewanie,wentylację i klimatyzację oraz działanie urządzeń elektrycznych w składziepociągów, prędkość maksymalna ? nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowana dojazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrzew zakresie 0,8 ? 1,0 MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 1000 kW oraz
pociągu nr 12010/1 na odcinku Dorohusk ? Jagodin lokomotywąspalinową zapewniającą ogrzewanie, wentylację i klimatyzację oraz działanieurządzeń elektrycznych w składzie pociągów, prędkość maksymalna ? nie mniejszaniż 80 km/h, przystosowana do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadającaprzewody zasilające powietrze w zakresie 0,8 ? 1,0 MPa, moc silnika ? niemniejsza niż 1000 kW;
Zamówienie obejmuje także wykonywanie pracy pozapociągowejlokomotywami z drużynami trakcyjnymi i dojazd luzem lokomotyw z drużynamitrakcyjnymi do i z miejsca wykonywania pracy manewrowej na:
stacji Przemyśl ? Przemyśl Bakończyce ? 24 godziny pracy wdobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze oszerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, mocsilnika ? nie mniejsza niż 500 kW;
stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godzinypracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy potorze o szerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 kW;
stacji Przemyśl (obsługa punktu przestawczego) ? 8 godzinypracy w dobie, lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy potorze o szerokości 1524 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8MPa, moc silnika ? nie mniejsza niż 500 Kw
stacji Zakopane ? 16 godzin pracy w dobie (w terminach),lokomotywa spalinowa jednokabinowa, przystosowana do jazdy po torze oszerokości 1435 mm, posiadająca przewody zasilające powietrze na 0,8 MPa, mocsilnika ? nie mniejsza niż 500 kW;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Lokomotywy przeznaczone do realizacji zamówienia musząposiadać następujące dokumenty:
? świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdukolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa UrzęduTransportu Kolejowego; termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niżdo końca terminu realizacji zamówienia;
? ważne świadectwo sprawności technicznej.
Lokomotywy przeznaczone do realizacji zamówienia powinnytakże spełniać wymagania stawiane przez zarządcę infrastruktury określone w?Regulaminie przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych traspociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych w ramach rozkładujazdy? oraz wymagania wynikające z obowiązujących przepisów.
Wykonawca musi posiadać prawo do dysponowania przeznaczonymido realizacji zamówienia lokomotywami w zakresie przedmiotu zamówienia. Ponadtozobowiązany jest do zatrudniania drużyn trakcyjnych do wykonania przedmiotuzamówienia, spełniających ogólnie przyjęte zasady w zakresie wyszkolenia orazautoryzacji na typy lokomotyw i infrastrukturę. W przypadku pociągowej obsługitrakcyjnej na odcinku Jagodin-Dorohusk/Dorohusk-Jagodin, maszynista/ciobsługujący pociągi na tym odcinku muszą posiadać kwalifikacje i uprawnienia doobsługi pojazdów trakcyjnych na odcinku granicznym (PKP ? UZ).
Powyższe prace mają być wykonywane w okresie od 1 kwietniado 31 grudnia 2016 roku. Oferty można składać do 24 lutego 2016 roku.Zamówienie na charakter ograniczony. Kryteria wyboru stanowią: cena ? 95% oraztermin płatności ? 5%.
„