PKP Intercity naprawiają 748 wagony – podejście nr 2
inforail
02.12.2011 13:43
PKP Intercity naprawiają 748 wagony – podejście nr 2
PKP Intetrcity ogłosiły zapowiadany i długo oczekiwany przetarg na naprawę rewizyjną 748 wagonów osobowych. To już drugie podejście do wykonania tych napraw. Tym razem jest to przetarg ograniczony. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej (naprawy rewizyjnej) 748 kolejowych wagonów osobowych na 4-tym poziomie utrzymania, tj. wykonanie naprawy okresowej (rewizyjnej) o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem z wagonu oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych wchodzących w skład poszczególnych wagonów.
Zamówienie zostało podzielone na 28 następujących części:
Część nr 1 naprawa okresowa (rewizyjna) 1 wagonu osobowego typu 145Ac
Część nr 2 naprawa okresowa (rewizyjna) 4 wagonów osobowych typu 145Ab
Część nr 3 naprawa okresowa (rewizyjna) 22 wagonów osobowych typu Z2A
Część nr 4 naprawa okresowa (rewizyjna) 6 wagonów osobowych typu 152A
Część nr 5 naprawa okresowa (rewizyjna) 3 wagonów osobowych typu 158A
Część nr 6 naprawa okresowa (rewizyjna) 8 wagonów osobowych typu Z1A
Część nr 7 naprawa okresowa (rewizyjna) 5 wagonów osobowych typu 139A
Część nr 8 naprawa okresowa (rewizyjna) 80 wagonów osobowych typu 141A
Część nr 9 naprawa okresowa (rewizyjna) 12 wagonów osobowych typu 112ALux
Część nr 10 naprawa okresowa (rewizyjna) 15 wagonów osobowych typu 154A
Część nr 11 naprawa okresowa (rewizyjna) 14 wagonów osobowych typu Z1B
Część nr 12 naprawa okresowa (rewizyjna) 23 wagonów osobowych typu Z2B
Część nr 13 naprawa okresowa (rewizyjna) 8 wagonów osobowych typu XB
Część nr 14 naprawa okresowa (rewizyjna) 6 wagonów restauracyjnych
Część nr 15 naprawa okresowa (rewizyjna) 1 wagonu osobowego typu 155A
Część nr 16 naprawa okresowa (rewizyjna) 2 wagonów osobowych typu 113A
Część nr 17 naprawa okresowa (rewizyjna) 43 wagonów osobowych typu WL
Część nr 18 naprawa okresowa (rewizyjna) 10 wagonów osobowych typu 134Ab
Część nr 19 naprawa okresowa (rewizyjna) 10 wagonów osobowych typu 609A
Część nr 20 naprawa okresowa (rewizyjna) 1 wagonu osobowego typu 507A
Część nr 21 naprawa okresowa (rewizyjna) 1 wagonu osobowego typu 508A
Część nr 22 naprawa okresowa (rewizyjna) 125 wagonów osobowych typu 112A
Część nr 23 naprawa okresowa (rewizyjna) 9 wagonów osobowych typu 144A
Część nr 24 naprawa okresowa (rewizyjna) 141 wagonów osobowych typu 111A
Część nr 25 naprawa okresowa (rewizyjna) 11 wagonów osobowych typu 111Arow
Część nr 26 naprawa okresowa (rewizyjna) 53 wagonów osobowych typu YB
Część nr 27 naprawa okresowa (rewizyjna) 130 wagonów osobowych typu 111A
Część nr 28 naprawa okresowa (rewizyjna) 4 wagonów osobowych typu 140A.
Oferty można składać do dnia 9 grudnia 2011 roku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali naprawy okresowe nie mniej niż:
1) dla części 1 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
2) dla części 2 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
3) dla części 3 przedmiotu zamówienia – 10 kolejowych wagonów osobowych,
4) dla części 4 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
5) dla części 5 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
6) dla części 6 przedmiotu zamówienia – 2 kolejowych wagonów osobowych,
7) dla części 7 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
8) dla części 8 przedmiotu zamówienia – 30 kolejowych wagonów osobowych,
9) dla części 9 przedmiotu zamówienia – 5 kolejowych wagonów osobowych,
10) dla części 10 przedmiotu zamówienia – 5 kolejowych wagonów osobowych,
11) dla części 11 przedmiotu zamówienia – 5 kolejowych wagonów osobowych,
12) dla części 12 przedmiotu zamówienia – 10 kolejowych wagonów osobowych,
13) dla części 13 przedmiotu zamówienia – 2 kolejowych wagonów osobowych,
14) dla części 14 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu gastronomicznego (barowego lub restauracyjnego)
15) dla części 15 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu gastronomicznego (barowego lub restauracyjnego)
16) dla części 16 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu gastronomicznego (barowego lub restauracyjnego)
17) dla części 17 przedmiotu zamówienia – 15 kolejowych wagonów osobowych,
18) dla części 18 przedmiotu zamówienia – 3 kolejowych wagonów osobowych,
19) dla części 19 przedmiotu zamówienia – 3 kolejowych wagonów osobowych,
20) dla części 20 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
21) dla części 21przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego,
22) dla części 22 przedmiotu zamówienia – 40 kolejowych wagonów osobowych,
23) dla części 23 przedmiotu zamówienia – 2 kolejowych wagonów osobowych,
24) dla części 24 przedmiotu zamówienia – 50 kolejowych wagonów osobowych,
25) dla części 25 przedmiotu zamówienia – 5 kolejowych wagonów osobowych,
26) dla części 26 przedmiotu zamówienia – 20 kolejowych wagonów osobowych,
27) dla części 27 przedmiotu zamówienia – 40 kolejowych wagonów osobowych,
28) dla części 28 przedmiotu zamówienia – 1 kolejowego wagonu osobowego.
Zamówienie zostało powtórzone, ponieważ jak powiedział PAP prezes przewoźnika Janusz Malinowski jedyną ofertę w unieważnionym przetargu złożyły cztery firmy – 'Tabor Szynowy’ Opole, bydgoska Pesa, nowosądecki Newag i Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego 'Mińsk Mazowiecki’. Oferta przekroczyła kosztorys o ponad 20 procent. Nowy przetarg nie różni się specyfikacją od tego unieważnionego, ale ma inną formułę. Będzie to przetarg ograniczony, więc zainteresowane firmy będą składać wnioski o udział w postępowaniu, wówczas będziemy wiedzieć, ilu oferentów wystartuje –powiedział PAP Malinowski. Oby tym razem się udało!
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024