Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity nagrodziły podróżnych

inforail
07.11.2016 10:35

W sobotę, 5 listopadabr., PKP Intercity wręczyło nagrody główne w konkursie „Pociąg do nagród”,który został zorganizowany z okazji jubileuszu działalności spółki. W ciągudwóch tygodni trwania akcji przewoźnik rozdał ponad 3 300 nagród.

Główny zwycięzca otrzymał voucher na wyjazd sylwestrowy dlaczterech osób do Zakopanego.

Sylwester w Zakopanemi nielimitowane podróże

We wrześniu PKP Intercity obchodziło jubileusz 15-lecia. Ztej okazji przewoźnik przygotował kreatywny konkurs pod hasłem „Pociąg dopodróży”. Akcja trwała 14 dni, od 26września do 9 października br. i była podzielona na dwa etapy: bez biletu orazz biletem. W ten sposób Spółka podziękowała swoim wszystkim Klientom, którzyprzez ostatnie 15 lat korzystali usług przewoźnika i uczestniczyli w jejrozwoju. Konkurs miał również za zadanie zachęcić do podróżowania osoby, którenie korzystały jeszcze z usług PKP Intercity i nie poznały standardu podróżowanianowoczesnym taborem. W konkursie do wygrania były dwie złote karty ponad 350 nagród dziennych w postaci e-biletu dowolnej kategorii pociągów PKPIntercity, tj. EIP, EIC, IC, TLK. Spośród 3 300 nagród rozlosowano 3 nagrodygłówne, które zostały wręczone zwycięzcom przez Marka Chraniuka, prezesa PKPIntercity, w czasie sobotniego spotkania na warszawskiej Olszynce Grochowskiej.

Zdobywczyni pierwszego miejsca w konkursie głównym ?podróżna z Warszawy ? została nagrodzona voucherem na wyjazd sylwestrowy dla 4osób do Zakopanego. Dwoje pozostałych zwycięzców otrzymało złote imienne kartyPKP Intercity na roczne przejazdy dowolnymi pociągami przewoźnika w 1. klasie.Przez dwa tygodnie trwania zabawy internauci podesłali w sumie ponad 29 tys.zgłoszeń. Patronem medialnym wydarzenia była Telewizja Polska. Za obsługę iorganizację konkursu odpowiedzialna była agencja New Look Advertising Sp. zo.o.

15 lat obecności PKP Intercity na polskich torach todoskonała okazja to podsumowań. W tym czasie przewieźliśmy w sumie 350 mlnpasażerów. Laureaci konkursu dołączają do grona naszych podróżnych w sposóbszczególny, bo wygrywając niezwykle atrakcyjne nagrody. W kolejnych latachbędziemy umacniać swoją pozycję, oferując pasażerom wysoki standard oraz atrakcyjnąofertę ? podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

15. urodziny

PKP Intercity rozpoczęło działalność 1 września 2001 roku.Przez 15 lat funkcjonowania przewoźnik uruchomił blisko 1 mln 149 tys. pociągówi przewiózł niespełna 350 mln pasażerów. Obecnie spółka uruchamia w komunikacjikrajowej cztery kategorie pociągów ? dwie klasy ekspresowej i dwieekonomicznej. Dzięki zakończonym i przeprowadzonym programom inwestycyjnympodróżni mają do dyspozycji podróże na pokładach nowoczesnych pociągówPendolino, FLIRT3 i PesaDART. W najbliższym czasie przewoźnik planuje kolejne inwestycjew tabor. Spółka zamierza zmodernizować 455 wagonów i 20 lokomotyw, a takżekupić 55 nowych wagonów i 40 lokomotyw. Łącznie do 2020 roku chce przeznaczyćna ten cel blisko 2,5 mld zł na ten cel.