Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity: Jeden adres reklamacyjny

inforail
30.07.2014 18:02

Od 29 lipca wszystkie reklamacje i zgłoszenia dot. jakości usług świadczonych przez PKP Intercity można przesyłać na jeden adres: [email protected]. Dzięki temu pasażer, który chce podzielić się swoją opinią, złożyć reklamację czy wnioskować o zwrot za niewykorzystane bilety nie musi zastanawiać się, na jaki adres e-mail powinien wysłać swój wniosek. Wszystkie sprawy trafiają teraz do jednej komórki. Zmiana ma usprawnić obsługę klienta.
W okresie przejściowym wiadomości z adresów:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
automatycznie kierowane będą na adres [email protected].