PKP Intercity chce pozyskać składy hybrydowe! Ale jest też alternatywa
Mamy przetarg na dzierżawę spalinowych/hybrydowych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi wybranych połączeń kolejowych.
Zamówienie obejmuje także zapewnienie utrzymania, wyposażenie w materiały eksploatacyjne i obsługę rewidencką.
O zamówieniu
Jednostki miałyby być eksploatowane w okresie od 11 grudnia 2022 roku do 13 grudnia 2026 roku. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie przedłużenia okresu dzierżawy maksymalnie o kolejne 12 miesięcy do 12.12.2027 r. (rozszerzony okres dzierżawy).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Od wykonawców wymagane jest doświadczenie. Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał, że dysponuje łącznie co najmniej pięcioma spalinowymi zespołami trakcyjnymi i/lub hybrydowymi zespołami trakcyjnymi. Ponadto Zamawiający wymaga, by wykonawca w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał: co najmniej 10 usług utrzymania pojazdów trakcyjnych obejmujących czynności utrzymaniowe na 2-gim poziomie utrzymania i co najmniej 4 usługi utrzymania pojazdów trakcyjnych obejmujące czynności utrzymaniowe na 3-im poziomie utrzymania.
Oferty można składać do 27 września 2022 roku. Decyduje cena.