PKP Intercity chcą wydzierżawić składy spalinowe
PKP Intercityogłosiły przetarg na dzierżawę spalinowych zespołów trakcyjnych przeznaczonychdo obsługi połączenia relacji Kraków Główny – Zagórz i Zagórz – Kraków Głównywraz z zapewnieniem utrzymania i obsługi rewidenckiej.
Spalinowe zespoły trakcyjne obsługiwać będą te połączenia całorocznie,a w sezonie turystycznym w weekendy w relacji wydłużonej do stacji Łupków, wrozkładzie jazdy 2020/21, tj. od 13 grudnia 2020 roku do 12 grudnia 2021 roku.
Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
1) wydzierżawienia SZT wraz z zapewnieniem ich utrzymania, wtym czyszczenia, wyposażenia w materiały eksploatacyjne, paliwo i zapewnieniaobsługi rewidenckiej;
2) wykonywania zamówienia zgodnie z obowiązującym RJ 20/21,przy zachowaniu określonych wymagań ilościowych, jakościowych i technicznych;
3) wyrażenia zgody na oklejenie SZT przez Zamawiającegozgodnie z jego projektem i bez konieczności powrotu do malowania pierwotnego pozakończeniu obowiązywania umowy.
Wydzierżawione SZT muszą posiadać aktualne dokumentypozwalające na eksploatację na terenie RP.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zamawiający zapewni drużyny trakcyjne i konduktorskie.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, któryposiada zdolność techniczną i zawodową. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełniaww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedynym spalinowym zespołemtrakcyjnym.
Oferty można składać do 20 listopada 2020 roku. Czekamy na SIWZ, wówczas dowiemy się więcej o składach, które chce pozyskać przewoźnik.
Przypomnijmy, że w przeszłości PKP Intercity korzystały jużze składów SKPL. Nie dojeżdżały one jednak do Krakowa a do Rzeszowa.