PKP Informatyka dostarczy Kolejom Dolnośląskim kompletny system sprzedaży biletów

inforail
12.11.2013 14:21

PKP Informatyka i Koleje Dolnośląskie podpisały umowę na dostawę i wdrożenie systemu sprzedaży usług przewozowych. Umowa obejmuje dostawę kas stacjonarnych oraz terminali mobilnych wraz z oprogramowaniem. PKP Informatyka dostarczy i wdroży także centralny system zarządzania sprzedażą oraz będzie świadczyć usługi sprzedaży biletów za pomocą Internetu i telefonów komórkowych.
System będzie utrzymywany technologicznie w Data Center PKP Informatyki, co zapewni wysoką dostępność usług, stabilność rozwiązania i bezpieczeństwo.
– Wdrożenie kompletnego systemu sprzedaży biletów w Kolejach Dolnośląskich jest kolejnym przykładem dywersyfikacji działalności prowadzonej przez PKP Informatykę i wpisuje się w strategię biznesową firmy –mówi Sławomir Nowicki, prezes zarządu PKP Informatyki.
Zakończenie wdrożenia zostało zaplanowane na pierwszy kwartał przyszłego roku.
Dostarczany system umożliwia integrację wielu kanałów sprzedaży biletów. Pasażerowie Kolei Dolnośląskich będą mogli szybko, łatwo i w dogodny dla siebie sposób kupić bilet na przejazd w kasie na dworcu, w pociągu albo skorzystać z coraz popularniejszych możliwości zakupu biletu przez Internet lub telefon komórkowy. Co ważne, terminal mobilny będzie dodatkowo obsługiwać Wrocławską Kartę Miejską.