PKP chce sprzedać powierzchnie reklamowe na dworcach

inforail
30.04.2013 16:42

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczyna negocjacje w sprawie wynajmu powierzchni reklamowych na swoich dworcach. Wybrana przez PKP firma zajmie się m.in. sprzedażą reklam na już istniejących nośnikach reklamowych, jak i montażem nowych. Przedmiotem obecnych negocjacji jest m.in. cena najmu, uzależniona od rodzaju i lokalizacji nośników, i liczba nośników do zamontowania. Warunkiem przystąpienia do negocjacji jest wpłata 150 tys. zł wadium. Zainteresowane współpracą z PKP firmy mogą się zgłaszać do 14 maja. Wybrana firma będzie dzierżawić od PKP powierzchnie reklamowe przez pięć lat i będzie miała wyłączność na ich obsługę reklamową. Władze PKP zdecydowały oddać zarządzanie powierzchniami reklamowymi na dworcach firmie zewnętrznej, bo obsługująca je dotychczas spółka Dworzec Polski jest w stanie likwidacji.