Pięć wielkopolskich EN57AL potrzebuje napraw czwartego poziomu
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego poszukuje wykonawcy czynności czwartego poziomu utrzymania dla pięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AL.
Prace mają zostać przeprowadzone na jednostkach: EN57AL-1027, EN57AL-1061, EN57AL-1141, EN57AL-1804 i EN57AL-1805.
Zakres prac
Zamówienie obejmuje także:
— udzielenie gwarancji na pojazdy i rozszerzonej rękojmi za wady oraz dokumentację techniczną,
— opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej,
— udzielenie licencji na dokumentacje techniczną.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:
1) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasową kolorystyką i schematem;
2) naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti” na całym pudle;
3) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem „Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej Kolei Metropolitalnej;
4) wykonanie przeglądu i naprawy silników trakcyjnych zgodnie z DTR producenta wg planu konserwacji co 1 000 000 km lub 6 lat, tj.: czyszczenie zewnętrzne, odłączenie silnika trakcyjnego od skrzynki przekładniowej, demontaż wirnika, demontaż osłony końcowej i TMBU, demontaż kołnierza zębatego i kratek, wymiana zespołu łożyskowego, wstępny montaż i wyważenie silnika, czyszczenie uzwojenia stojana, pomiar oporności izolacji, suszenie wilgotnych zwojów, naprawa izolacji uzwojenia stojana, kontrola złączy elektrycznych, w razie konieczności naprawa, montaż kołnierza zębatego, montaż i instalacja wirnika, prace wykańczające, podłączenie silnika trakcyjnego do skrzynki przekładniowej;
5) wykonanie badania głównego (i w razie potrzeby naprawy) przekładni osiowych zgodnie z DTR producenta. Zgodnie z DTR producenta podczas badania głównego należy wyczyścić przekładnię, otworzyć ją i dokładnie zbadać.
W przypadku konieczności przeprowadzenia innych czynności, w tym naprawy przekładni, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego za wykonanie P4.
Naprawa przekładni musi być przeprowadzona przez warsztat autoryzowany przez producenta. Badanie przekładni – przy udziale przedstawicieli Zamawiającego;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
6) przegląd/naprawa oraz aktualizacja systemu zliczania potoków pasażerskich.
W pojazdach EN57AL-1141, EN57AL-1804 i EN57AL-1805 Zamawiający wymaga naprawy po jednym automacie biletowym typu MK500 (razem 3 automaty biletowe) w następującym zakresie:
1) wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów, smarthoppera, hoppera 1-groszowego, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera, tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),
2) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowego Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o., dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);
3) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodu sieci LAN, zakończonego od strony automatu wtykiem RJ45, natomiast od strony przełącznika sieciowego – wtykiem M12 wraz z podłączeniem przewodu do przełącznika i niezbędną konfiguracją, w celu umożliwienia wymiany informacji w istniejącej sieci LAN.
Części i podzespoły zdemontowane z biletomatów MK500 podlegają zwrotowi Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania.
Zamawiający żąda udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na każdy elektryczny zespół trakcyjny po P4 oraz dokumentację techniczną na okres co najmniej 26 miesięcy, liczonej od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Oferty
Oferty w przetargu można składać do 9 kwietnia 2021 roku.
Będą oceniane według kryteriów:
Długość okresu gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady na cały pojazd po P4 oraz dokumentację techniczną - Waga: 40;
Cena - Waga: 60.
Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie naprawy okresowe na poziomie utrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędem asynchronicznym o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto za jedną naprawę.