Pięć wielkopolskich Elfów zostanie zmodernizowanych

inforail
06.02.2019 07:13

WojewództwoWielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomuutrzymania i prac modernizacyjnych dla 5. elektrycznych zespołów trakcyjnychserii EN76.

Prace obejmą jednostki: EN76-036, EN76-037, EN76-038,EN76-039, EN76-040. Zamówienie obejmuje też:

1) udzielenie gwarancji na pojazdy,

2) opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej,

3) udzielenie licencji na dokumentację techniczną ioprogramowanie.

Szacunkowa wartość zamówienia to 39 960 000.00 PLN netto.

2Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającegona powtórzeniu podobnej usługi dla 7 kolejnych pojazdów serii EN 76 -szacunkowa wartość wynosi 23 310 000,00 PLN netto.

Oprócz zakresu przewidzianego w DSU wykonać w każdym ezt wramach P4 trzeba będzie następujące czynności:

1) wymiana wszystkich tarcz hamulcowych;

2) wymiana izolatorów wsporczych pantografów na izolatory nowszejgeneracji w uzgodnieniu z Zamawiającym;

3) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasowąkolorystyką i schematem;

4) naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti” na całympudle;

5) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem”Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej KoleiMetropolitalnej;

6) gruntowny przegląd sieci LAN i routerów brzegowych wwarstwie sprzętowej i programowej z uwzględnieniem redundacji wraz z:wymianąuszkodzonych urządzeń, doposażeniem w moduł translacji i transmisji sygnałówCAN po LAN oraz wystawieniem ramek do serwera bazodanowego Koleje Wielkopolskiesp. z o.o., przekazaniem pełnej dokumentacji sieci z poświadczeniamidostępowymi do urządzeń ją tworzących (przełączniki, routery) i podłączonychoraz raportu z dokonanego przeglądu, przekazaniem dokumentacji dotyczącejtransmitowanych informacji;

7) wykonanie badań dozorowych zbiorników powietrza przez TransportowyDozór Techniczny w następującym zakresie: badanie wewnętrzne, badaniezewnętrzne, próba szczelności;

8) naprawa automatów biletowych (4 sztuki/pojazd) wnastępującym zakresie: wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów,smarthoppera, hoppera 1 – groszowego, zasilacza, akumulatora zasilaniaawaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadaćgniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem), wymianaoprogramowania na korzystające z modułu cenowego Koleje Wielkopolskie, dającemożliwość edycji, włączania i wyłączania ofert, zniżek, listy ZwiązkuPracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie może posiadać mniejszejfunkcjonalności niż obecne),doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodusieci LAN, zakończonego od strony automatu wtykiem RJ45, natomiast od stronyprzełącznika sieciowego – wtykiem M12 wraz z podłączeniem przewodu doprzełącznika i niezbędną konfiguracją, w celu umożliwienia wymiany informacji wistniejącej sieci LAN.5.Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:modernizacja systemu informacji pasażerskiej; modernizacja systemu monitoringu;montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich; wydzielenie miejsca dlaobsługi pokładowej pociągu; montaż odświeżaczy powietrza w przedziałachpasażerskich; modernizacja szaf międzyczłonowych; modernizacja układuelektrycznego; modernizacja systemów w kabinie maszynisty; modernizacja kabinWC; modernizacja podzespołów zewnętrznych; modernizacja systemów trakcjiwielokrotnej, instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN +zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektron. Karty Aglomeracyjnej(PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia z Zamaw. (podstawoweparametry techniczne czytnika Peka: wymiary – 377x174x127mm (wys.szer.xdł.),masa–5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania – 24V, pobór mocy – 20W).

Kryteria wyboru to:

Długość okresu gwarancji na cały pojazd – Waga: 40, w tym:

długość okresu gwarancji na cały pojazd po P4 i pracachmodernizacyjnych, oprogramowanie oraz dokumentację techniczną – Waga: 30

długość okresu gwarancji na malaturę pojazdu – Waga: 10

Cena – Waga: 60.

Na wykonanie prac będzie 180 dni.

Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie co najmniej trzy naprawy okresowe na poziomieutrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędem asynchronicznymo wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto każda.

Oferty można składać do 11 marca 2019 roku.