PGE odtworzy lokomotywę SM42-2659

inforail
22.08.2017 08:12

PGE Górnictwo iEnergetyka Konwencjonalna S.A. Oddział Elektrownia Opole poszukuje wykonawcyodtworzenia lokomotywy spalinowej serii SM 42 nr 2659 na poziomie P5.

Powyższe zadanie ma zostać zrealizowane do 29 grudnia 2017 roku.Oferty można składać do 5 września 2017 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowicena.

W ramach remontu mają zostać wykonane następujące prace:

1. Naprawę lokomotywy należy dokonać zgodnie z DokumentacjąSystemu Utrzymania (DSU) lokomotyw SM42 w PGE GiEK SA Oddział Elektrowni Opoledla Poziomu utrzymania P5.

2. Pełna naprawa rewizyjna zgodnie z DSU – silnikaspalinowego typu a8C22 (przewidzieć szlifowanie wału, wymianę panewek i łożysk,wymianę uszczelnień, pierścieni i tłoków z tulejami cylindrowymi, regenerację głowic,regeneracje turbosprężarki).

3. Pełna naprawa rewizyjna zgodnie z DSU – prądnicy głównej,prądnicy pomocniczej i wzbudnicy.

4. Pełna naprawa rewizyjna zgodnie z DSU – silnikówelektrycznych trakcyjnych typu LSf-430 (lub typoszeregu) wraz z przekładnią.

5. Wszystkie styczniki, przekaźniki przełączniki – elementyrobocze wymienić na nowe lub zregenerowane.

6. Układ pneumatyczny – sprężarkę poddać naprawie, zdemontowaći naprawić elementy składowe hamulca, wymienić przewody elastyczne na nowe.

7. Układ chłodzenia i smarowania – zdemontować i sprawdzićchłodnice, wymienić elementy elastyczne na nowe, sprawdzić szczelność.

8. Pełna naprawa rewizyjna zgodnie z DSU – podwozialokomotywy. Elementy zdemontować, oczyścić, pomierzyć dokonać odpowiednichnapraw i zabezpieczyć antykorozyjnie.

9. Sprawdzić układ biegowy – koła, osie, łożyska,przekładnie dokonać naprawy zgodnie z DSU.

10. Lokomotywę oczyścić z powłok lakierniczych, zabezpieczyćelementy antykorozyjnie, pokryć nową powłoką lakierniczą z trwałością min. 12lat, nanieść nowe oznakowania uzgodnione z zamawiającym.

11. Wykonanie rewizji zbiorników powietrznych lokomotywy,badanie i odbiór przez Inspektora TDT.

12. Wymiana szybkościomierza typu HASLER Rt-9 na nowoczesnytachograf elektroniczny – PIAP lub równoważny rejestracja prędkości do 130km/h, rozdzielczość przebytej drogi do 1m, czasu do 1 s. Pamięć urządzeniaminimum 8Gb. Tachograf powinien rejestrować parametry układu hamulcowego, oraz podaniesygnału baczność. Należy dostarczyć interfejs do odczytu danych z tachografuoraz sprzęt z oprogramowaniem do analizy danych i przedstawienia wyników wformie graficznej szczegóły do uzgodnienia z zamawiającym.

13. Zabudowa układu do pomiaru ilości paliwa w zbiorniku, zdokładnością do 2%.. Pomiar ilości paliwa w zbiorniku przekazywać online(przekazywany zdalnie poprzez sieć GSM) do układu nadzorującego, wraz z informacjąo pozycji i przebytej drodze ( pozyskanej w oparciu o sytemu GPS).Przekazywanie danych (ilość paliwa w zbiorniku, przebieg, stan pracy silnika, iinne) przekazywać na bieżąco do serwera. Należy zapewnić archiwizowanie danychi zdalny dostęp do serwera. Zabudowę sytemu uzgodnić z zmawiającym oraz dostępdo danych lub dostarczyć niezbędnie oprogramowanie z licencją. System musi wpełni kompatybilny ze stosowanym w grupie PGE systemem Tekom Technologia Sp. zo.o. SYSTEM AUTOLOG w wersji 1.4. lub równoważnym.

14. Zamontowanie klimatyzacji kabiny maszynisty.

15. Zamontowanie nowego radia typu PYRLANDIA lub równoważnez dopuszczenieniem Prezesa UTK do eksploatacji z rejestracją rozmów.