Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PESA zmodernizowała około 150 lokomotyw ST44, SM48 czeka na decyzję

inforail
25.01.2018 10:12

W kontekście dwóchzamówień na modernizacje lokomotyw spalinowych, ogłoszonych przez PKP CARGO, wspomnieliśmyo projekcie PESY, dotyczącym modernizacji maszyny serii SM48.

Zapytaliśmy na jakim etapie znajduje się obecnie tenprojekt. Jeżeli chodzi o modernizację TEM2 to cały czas czekamy na decyzję UTK.Wszystkie testy już zostały zakończone dokumenty zostały złożone do UTK –wyjaśnia Ireneusz Kozłowski, Szef Marketingu Rynku Krajowego Lokomotyw w PESIE.

Bydgoska firma ma również bogate doświadczenie wmodernizacjach lokomotyw serii ST44. PESA posiada dwa projekty. Pierwszy to 2000KM,według którego wykonaliśmy prawie 150 lokomotyw oraz 3000KM – taka lokomotywajeździ w ZIK Sandomierz – wyjaśnia Ireneusz Kozłowski.

W kontekście dwóch przetargów PKP CARGO na modernizacjęlokomotyw właśnie serii SM48 i ST44 to właśnie PESA może jawić się jako jeden zpotencjalnych oferentów.