PESA z umową na serwisowanie mazowieckich Elfów
Koleje Mazowieckie iPESA podpisali umowę na wykonanie usługi utrzymania P1-P3 oraz naprawy P4elektrycznych zespołów trakcyjnych. Tym razem cena zaproponowana przez firmę zBydgoszczy okazała się akceptowalna dla przewoźnika.
I tak, przypomnijmy, że przedmiotemzamówienia jest utrzymanie pogwarancyjne wraz z zapewnieniem fabrycznie nowychczęści zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (przeglądy w poziomachutrzymania P1-P3) oraz wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 wraz zmodyfikacją 16 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE serii EN76(Elf).
Obejmuje ono:
1) serwis prewencyjny ezt-ów,obsługę w poziomach utrzymania P1, P2, P3, z wyłączeniem mycia, wodowania,odfekalniania pojazdów.
2) serwis naprawczypogwarancyjny, obejmujący realizację napraw pogwarancyjnych. Na zakup częścizamiennych wykorzystanych do dokonania napraw pogwarancyjnych zamawiającybędzie wystawiał odrębne zamówienia,
3) naprawy w poziomie utrzymaniaP4 wraz z modyfikacją,
Zamawiający żąda od wykonawcy:
1) na czynności serwisuprewencyjnego w poziomach utrzymania P1-P3 ezt oraz napraw pogwarancyjnych,udzielenia gwarancji jakości na okres trwania umowy,
2) na wykonane naprawy wpoziomie utrzymania P4 ezt udzielenia gwarancji jakości na okres 18 miesięcy,natomiast na wykonaną modyfikację ezt udzielenia gwarancji jakości na okres 24miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie zmodyfikacją każdego pojazdu.
Zamówienie ma być realizowane przezokres 4 lat, licząc od dnia podpisania umowy.
Naprawy w poziomie utrzymaniaP4 wraz z modyfikacją każdego z ezt objętych zamówieniem, mają zostać wykonanew terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazaniadanego składu do naprawy.
Za wykonanie powyższych pracPESA dostanie 73 943 664 PLN brutto(szacunkowa wartość zamówienia to 60 179 200 PLN netto).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
W przetargu ofertę złożyłatylko bydgoska firma.
„