PESA wyróżniona przez Polską Organizację Turystyczną
W dobie wszechobecnejreklamy na znaczeniu zyskują rekomendacje osób i instytucji spoza obszaruturystyki. Każdy dokłada cegiełkę pozwalającą na skojarzenie osoby z krajem -uważa prezes POT.
Podczas gali, która odbyła się 14 grudnia w TeatrzeStanisławowskim w Warszawie, Polska Organizacja Turystyczna po raz piątywyłoniła laureatów projektu „Złotego Logo Polski”, wyróżniającegoosoby i instytucje, które promują nasz kraj.
Otwierający uroczystość podsekretarz stanu w MinisterstwieSportu i Rekreacji Dawid Lasek odczytał list ministra sportu i turystykiWitolda Bańki, skierowany do zwycięzców projektu.
„Polska jest krajem, który może poszczycić się naprawdęwielkimi postaciami sławiącymi nasz kraj za granicą. Marka Polska to przedewszystkim ludzie, którzy ją kształtują. Przyznawane wyróżnienie jest formąpodziękowania wybitnym osobistościom budującym obraz atrakcyjnej Polski” -napisał minister.
Prezes POT Bartłomiej Walas podkreślił, że w dobiewszechobecnej reklamy na znaczeniu zyskują autentyczne rekomendacje osób iinstytucji, które znajdują się poza obszarem turystyki. „Zarówno wzakresie inwestycji sprowadzanych do Polski, ale także przyjazdów turystów,znaczenie ma marka kraju. Na tę markę pracuje cale społeczeństwo, ludzie zkultury, sztuki i sportu. Każdy dokłada cegiełkę pozwalającą na skojarzenieosoby z krajem” – zaznaczył.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wśród wyróżnionych instytucji znalazły się firma CloudTechnologies S.A., nagrodzona za nowatorskie podejście do reklamy internetowejoraz PESA Bydgoszcz S.A., lider wśród polskich producentów taboru służącegopasażerom we wszystkich regionach Polski i za granicą. Złotym Logiem Polskiodznaczono także grupę kapitałową CD Projekt S.A, twórcę gier o Wiedźminie,funkcjonujących w powszechnej świadomości jako sukces polskiej branży rozrywkielektronicznej.
„