PESA kontra Stadler w przetargu na dwuczłonowe ezt-y dla Kolei Mazowieckich
Koleje Mazowieckie otworzyły oferty w przetargu na zakup 16 pojazdów kolejowych wraz z usługą serwisową.
Mają to być krótkie, bo dwuczłonowe składy.
Oferty
Oferty złożyli:
PESA Bydgoszcz S.A. z ceną 580 087 680,00 zł brutto;
Stadler Polska sp. z o.o. z ceną 723 243 621,12 zł brutto.
Rozbudowane są kryteria ich oceny:
Współczynnik efektywności elektrycznych zespołów trakcyjnych - Waga: 25
Współczynnik zdolności przewozowej elektrycznych zespołów trakcyjnych - Waga: 5
Liczba stałych miejsc siedzących w elektrycznym zespole trakcyjnym - Waga: 5
Układ osi w elektrycznym zespole trakcyjnym - Waga: 5
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Cena za dostawę 16 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym oraz szkoleniem pracowników - Waga: 30
Cena za świadczenie usług serwisowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w poziomach utrzymania P1, P2, P3 - Waga: 20
Cena za naprawy P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych - Waga: 10
Cena - Waga: Łącznie: 60.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z pakietem naprawczo-pozderzeniowym dla EZT, przeprowadzeniem szkolenia osób wskazanych przez zamawiającego z zakresu obsługi EZT oraz serwisem dostarczanych pojazdów EZT w poziomie utrzymania P1, P2, P3 od dnia dostarczenia poszczególnych pojazdów do dnia 31 grudnia 2031 roku.
Zamawiający może skorzystać z opcji w zakresie wykonania:
- serwisowania dostarczanych EZT w poziomie utrzymania P1, P2, P3 w okresie od 01 stycznia 2032 r. do upływu 18 lat, licząc od dostawy danego EZT, albo do osiąg. przez dany EZT, przebiegu wynoszącego 2 160 000 km, w zależności co nastąpi pierwsze;
- maksymalnie dwóch napraw w poziomie utrzymania P4 każdego dostarczonego EZT w ramach zamówienia, w związku z osiągnięciem czasu lub przebiegu do naprawy w tym poziomie.
Zamawiający wymaga dostawy pakietu naprawczo-pozderzeniowego wraz z dostawą pierwszego EZT.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane do 31 grudnia 2031 roku.