PESA i FPS chcą modernizować wagony PKP Intercity
PKP Intercityotworzyły oferty w dwóch przetargach na modernizację wagonów.
Pierwszy z nich dotyczył Wykonanie naprawy okresowej na5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 10 wagonów osobowych 140A/112A.Po wykonanej modernizacji wagony osobowe będą wagonami przedziałowymi 1. klasy.
Zgłosili się:
1. PESA ? cena oferty 39.975.000,00 zł brutto
2. H. Cegielski ? Fabryka Pojazdów Szynowych ? cena oferty44.858.100,00 zł brutto.
Przewoźnik na ten cel przeznaczyć chce 34.440.000,00 zł.Obie oferty są zatem droższe.
Obie firmy zaproponowały 36-miesięczną gwarancję, terminwykonania naprawy pierwszego wagonu ? 100 dni oraz kolejnych wagonów ? 70 dni.
Drugi przetarg dotyczył wykonania naprawy okresowej na 5-tympoziomie utrzymania wraz z modernizacją 20 wagonów osobowych 141A. Pomodernizacji będą wagonami 2. klasy z przedziałami.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
W tym przetargu wystartowały te same firmy, składając następująceoferty:
1. PESA ? cena oferty 76.137.000,00 zł brutto,
2. H. Cegielski ? Fabryka Pojazdów Szynowych ? cena oferty 87.797.400zł brutto.
PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć mniej, bo70.110.000,00 zł.
Obie firmy zaproponowały podobne warunki wykonania zleceniajak w poprzednim przypadku, tj. 36-miesięczną gwarancję, termin wykonanianaprawy pierwszego wagonu ? 100 dni oraz kolejnych wagonów ? 70 dni.
„