Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PESA i FPS chcą modernizować wagony PKP Intercity

inforail
07.04.2017 13:17

PKP Intercityotworzyły oferty w dwóch przetargach na modernizację wagonów.

Pierwszy z nich dotyczył Wykonanie naprawy okresowej na5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 10 wagonów osobowych 140A/112A.Po wykonanej modernizacji wagony osobowe będą wagonami przedziałowymi 1. klasy.

Zgłosili się:

1. PESA ? cena oferty 39.975.000,00 zł brutto

2. H. Cegielski ? Fabryka Pojazdów Szynowych ? cena oferty44.858.100,00 zł brutto.

Przewoźnik na ten cel przeznaczyć chce 34.440.000,00 zł.Obie oferty są zatem droższe.

Obie firmy zaproponowały 36-miesięczną gwarancję, terminwykonania naprawy pierwszego wagonu ? 100 dni oraz kolejnych wagonów ? 70 dni.

Drugi przetarg dotyczył wykonania naprawy okresowej na 5-tympoziomie utrzymania wraz z modernizacją 20 wagonów osobowych 141A. Pomodernizacji będą wagonami 2. klasy z przedziałami.

W tym przetargu wystartowały te same firmy, składając następująceoferty:

1. PESA ? cena oferty 76.137.000,00 zł brutto,

2. H. Cegielski ? Fabryka Pojazdów Szynowych ? cena oferty 87.797.400zł brutto.

PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć mniej, bo70.110.000,00 zł.

Obie firmy zaproponowały podobne warunki wykonania zleceniajak w poprzednim przypadku, tj. 36-miesięczną gwarancję, termin wykonanianaprawy pierwszego wagonu ? 100 dni oraz kolejnych wagonów ? 70 dni.