Pasażerowie zadowoleni z usług PKP Intercity
PKP Intercityprzedstawiły wyniki badania satysfakcji klienta. Pasażerowie ocenili podróżepociągami przewoźnika na 5,8 w skali siedmiostopniowej.
Najwyższą notę otrzymały pociągi Express InterCity Premium -Pendolino. Blisko 85 procent podróżnych dobrze ocenia pracę drużynkonduktorskich a 8 na 10 pasażerów chwali Strefy Ciszy. Badania satysfakcjiprowadzone są cyklicznie przez Grupę PKP. Ostatnia edycja odbyła się pod koniec2016 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 pasażerów z całej Polski.
Pasażerowie najlepiej oceniają czas przejazdu na trasachWarszawa – Sosnowiec, Warszawa – Katowice i Warszawa – Kraków. Czterech napięciu pasażerów pozytywie ocenia możliwość skorzystania ze stref ciszy. Coczwarty pasażer odwiedził w czasie podróży WARS. 75% pasażerów jest zadowolonychz wygody zakupu biletów, 78% z poziomu bezpieczeństwa na pokładach pociągów,zaś 83% z uprzejmości i pomocy drużyny konduktorskiej.
86% pociągów kursowało bez opóźnień, 9% pociągów zanotowałoopóźnienia do 15 minut, zaś 5% powyżej 15 minut.
Według PKP Intercity główne czynniki wpływające na satysfakcjęz podróży wpływają:
– czas przejazdu,
– punktualność pociągu,
– komfort przejazdu,
– czystość w pociągu,
– informacja podczas podróży.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pozostałe czynniki wpływające na komfort podróży to:
– wygodne fotele,
– frekwencja w pociągu,
– dostępność gniazdek elektrycznych,
– gwarancja miejsca siedzącego,
– regulacja temperatury.
„