Pasażerowie polubili IC Navigator

inforail
19.08.2015 08:22

Z danych przedstawionych przez PKP Intercity wynika, żepasażerowie polubili aplikacje mobilne, m.in. IC Navigatora. W I półroczu 2015roku przewoźnik odnotował wzrost liczby kupionych w ten sposób biletów o 1516%,w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Coraz lepiej sprzedają sięrównież bilety internetowe ? wzrost o 99%, a także przez biletomaty (+33%) orazw biurach podróży (+217%).

Jak widać PKP Intercity stawiają na zróżnicowanie kanałówsprzedaży biletów, które jeszcze kilka lat temu dostępne były w zasadzie tylkow kasach biletowych. Dziś pasażer, korzystając z Internetu czy aplikacjimobilnej może zakupić bilet bez wychodzenia z domu.

Na takie kanały dystrybucji biletów stawiają takżekonkurencyjni przewoźnicy, czy to autobusowi, czy samolotowi, którzy znacznączęść biletów sprzedają właśnie z wykorzystaniem sieci. Na takie kanałydystrybucji stawiają czy to PolskiBus.com, Lux Express, Neobus, PlusBus, czy z drugiejstrony WizzAir czy RyanAir.