Paryż: Zaaprobowano równoczesną budowę czterech linii LGV
inforail
09.02.2009 13:20
Paryż: Zaaprobowano równoczesną budowę czterech linii LGV
W dniu 2 lutego 2009 roku ogłoszono zaaprobowanie równoczesnej budowy czterech linii dużych prędkości w ramach programu przeciwdziałania kryzysowi gospodarczemu. W związku z tym ilość środków na infrastrukturę jaką posiada Réseau Ferréde France (RFF) wzrosła z 2,8 miliarda €w 2008 roku do 3,4 miliarda €na 2009 rok. Do 2015 roku na rozwój kolei przewidziano 13 miliardów €, dzięki czemu staje się możliwe prowadzenie równoczesnej budowy aż czterech linii dużej prędkości (LGV) są to:
•LGV Est européenne (Phase 2),
•LGV Sud Europe Atlantique (Tours – Bordeaux),
•LGV Bretagne – Pays de la Loire (Le Mans – Rennes et Sablé),
•Trasa omijająca Nîmes i Montpellier.
Źródło: Opracowane na podstawie Lok-Report
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024