TransInfo Archiwum|Inforail|Przewoźnicy|Parowozownia Wolsztyn chce dalej jeździć dla Kolei Wielkopolskich
Parowozownia Wolsztyn chce dalej jeździć dla Kolei Wielkopolskich
inforail
04.12.2020 08:45
Parowozownia Wolsztyn chce dalej jeździć dla Kolei Wielkopolskich
Bez niespodzianki. Jedna oferta – od Parowozowni Wolsztyn – w przetargu na świadczenie usługi trakcyjnej, obejmującej pracę lokomotywy parowej z drużyną trakcyjną ze składem wagonowym składającym się z 2 wagonów pasażerskich.
Jest trochę ponad budżetem.
Trzeba dorzucić
Parowozownia Wolsztyn zaproponowała bowiem kwotę 3 493 176,02 zł brutto, podczas gdy szacunki zamawiającego to 3 313 971,71 zł brutto. Pozostałe parametry są zgodne z SIWZ.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Parowozy obsługiwały pociągi parowe do końca listopada. Teraz mamy przerwę. Składy prowadzone parowozem wrócą w styczniu 2021 roku.
Koleje Wielkopolskie będą musiały dorzucić brakującą kwotę, jeśli chcą utrzymać kursowanie składów, obsługiwanych przez Parowozownię Wolsztyn.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024