Parowóz Tr6-39 po renowacji
inforail
20.04.2022 16:45
Parowóz Tr6-39 po renowacji
Stacja Muzeum pokazała parowóz Tr6-39 po renowacji.
Prace już się zakończyły.
Zakres prac
Prace polegały m.in. na piaskowaniu, uzupełnieniu brakującego poszycia, konserwacji budki maszynisty i tendra, zabezpieczeniu antykorozyjnym, naniesieniu warstw malarskich zgodnych z oryginalną malaturą podczas służby na PKP oraz na zabezpieczeniu warstwą antygraffiti.
Lokomotywa parowa Tr6-39 została zbudowana w 1923 r. w zakładach Linke-Hofmann-Lauchhammer AG Breslau jako przedstawiciel pruskiej serii G8², produkowanej w latach 1919-1926. Po 1945 r. Polskie Koleje Państwowe przejęły 52 parowozy serii G8², które oznaczono jako Tr6. Zostały one zgrupowane na terenie Dyrekcji Okręgowej Kolei Państwowych we Wrocławiu.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Renowacja była możliwa dzięki wsparciu PKP S.A.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024