Ostra walka o podkarpackie SA103; dobre oferty
Aż cztery oferty zostały złożone w przetargu na wykonanie naprawy piątego poziomu utrzymania PU5 autobusów szynowych serii SA103. To jednostki o numerach 001 oraz 002 typu 214Ma.
Dwie z nich mieszczą się w budżecie zamawiającego.
Oferty
Oferty złożyli:
1. PESA Mińsk Mazowiecki S.A. z ceną: 9 032 000,00 netto, 11 109 360,00 brutto;
2. Public Transport Service Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, z ceną: 9 253 200,00 zł netto, 11381436,00 zł brutto;
3. Konsorcjum: RS Mobility Sp. z o.o. oraz CSI INVEST Sp. z o.o. z ceną 14 675 500,00 zł netto, 18 050 865,00 zł brutto;
4. Serwis Pojazdów Szynowych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z ceną : 15 395 800,00 zł netto, 18 936 834,00 zł brutto.
Dwie pierwsze oferty mieszczą się w budżecie Polregio. Przewoźnik na ten cel chce przeznaczyć 9 507 333,33 zł netto, 11 694 020,00 zł brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiot zamówienia dotyczy:
- naprawy piątego poziomu utrzymania PU5 autobusu szynowego serii SA103-001,
- naprawy piątego poziomu utrzymania PU5 autobusu szynowego serii SA103-002.
Naprawa pojazdów ma na celu przywrócenie ich pełnych właściwości eksploatacyjnych, zgodnie z DSU, DTR, WTWiO oraz dokumentacją konstrukcyjną pojazdów.
Składy SA103 zostały wyprodukowane w 2005 roku przez PESĘ Bydgoszcz.