Olkol miażdży ceną PESĘ i NEWAG
Zdecydowanienajtańszą ofertę w przetargu na wykonanie 59 napraw okresowych na 4-tympoziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych EP09 złożył Olkol wraz z ZNTK wOleśnicy. Ale tylko w jednej z dwóch części.
W przetargu wpłynęły łączenie trzy oferty. Przypomnijmy, żezamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich dotyczyła 31napraw lokomotyw, druga zaś 28. Złożone zostały następujące oferty:
1. PESA:
część 1 – 63.930.321,33 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;
część 2 – 57.743.516,04 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.
2. Olkol&ZNTK w Oleśnicy:
część 2 – 36.562.227,24 zł brutto, termin naprawy – 70 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.
3. Newag:
część 1 – 52.820.135,39 zł brutto, termin naprawy – 59 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy;
część 2 – 47.708.509,38 zł brutto, termin naprawy – 59 dnikalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć odpowiednio wczęści 1 – 46.292.365,18 zł oraz w części 2 41.812.458,87 zł. Tylko zatemoferta firm z Oleśnicy mieści się w kosztorysie.
O zwycięstwie będą decydowały trzy kryteria:
Termin wykonania naprawy każdej z lokomotyw – 20%,
Gwarancja – 10% oraz
Cena – 70%.
Czekamy na werdykt komisji przetargowej.
„