Nowe siedzenia z logo województwa w SA103-004
inforail
21.07.2014 11:44
Nowe siedzenia z logo województwa w SA103-004
Opolski Oddział Przewozów Regionalnych chce wykonać przegląd PU3-2 SA103 – 004 (typ 214 Ma). Ma on być połączony z wymianą siedzeń we wskazanym autobusie szynowym. Prace powinny zostać wykonane w okresie od 10 września do 31 grudnia 2014 roku. O zamówienie mogą ubiegać się firmy, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał prace co najmniej z 3 poziomu utrzymania, na co najmniej jednym autobusie szynowym wyprodukowanym po 2000 r. o wartości nie niższej niż 300 000,00 PLN netto. Na oferty zamawiający czeka do 22 sierpnia 2014 roku. Jedyne kryterium wyboru stanowi cena. Jak wspomnieliśmy w pojeździe mają zostać wymienione fotele. Na jakie? Na wandaloodporne, półmiękkie, profilowane, wyposażone w podłokietniki w części zewnętrznej (od strony przejścia i ściany pojazdu, nakładka podłokietnika drewniana), z zagłówkiem stałym wykonanym z materiału (np. skóry ekologicznej) umożliwiającego codzienne (łatwe) czyszczenie, moduły tapicerowane miękkie o grubości pianki na siedziskach min. 30 mm, pokryte tkaniną trudnopalną typu wełna-plusz umocowane w sposób umożliwiający (łatwe) czyszczenie podłogi. Nowe fotele musza być zgodne z kartą UIC 567 i spełniać wymagania wytrzymałościowe wg karty UIC 566 i palnościowe wg PN-EN 45545-2:2013-07E. Wzór tapicerki z nadrukiem logo Województwa Opolskiego na fotelach zostanie uzgodniony z zamawiającym. Liczba foteli po wymianie nie może być mniejsza niż 60, ich maksymalna liczba zaś to 70. Sposób rozmieszczenia foteli zostanie uzgodniony zamawiającym.
SA134-004 to wyprodukowany w 2005 roku przez PESĘ jednoczłonowy autobus szynowy. Jest własnością Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, przekazanym w użytkowanie tamtejszemu Oddziałowi Przewozów Regionalnych. Obsługuje pociągi REGIO uruchamiane przez przewoźnika.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024