Nowa lokomotywa Siemensa – Smartron
Siemens oferuje nowąlokomotywę na trasy kolejowe w Niemczech. Lokomotywa Smartron zostałaspecjalnie zaprojektowana dla specyficznych wymagań transportowych i zapewniawszelkie korzyści płynące ze standaryzacji.
Wstępnie skonfigurowana lokomotywa Smartron zostałazaprojektowana dla obsługi pociągów towarowych na liniach kolejowych wNiemczech. Zapewnia efektywność kosztową i najwyższe standardy bezpieczeństwa.Smartron już został dopuszczony do ruchu w Niemczech. Lokomotywy mogą już byćzamawiane, a pierwsze dostawy mogą mieć miejsce w drugiej połowie 2018 roku.Pierwsza lokomotywa nowej generacji jest gotowa do testów i pokazów dlaprzyszłych klientów.
– Oferujemy naszym klientom mocną i niezawodną lokomotywęskonfigurowaną do określonych zadań, a proces zamawiania i kupna jest bardzouproszczony. Jest jedna standardowa wersja, jeden standardowy kontrakt i jednastandardowa cena, to idea przyświecająca nowej lokomotywie Smartron -powiedziała Sabrina Soussan, prezes branży Mobility w Siemens AG.
Smartron jest zbudowany na sprawdzonych podzespołach zlokomotywy Vectron, która dała się poznać jako niezawodny pojazd po pokonaniuponad 100 milionów kilometrów tras. Do tej pory sprzedano już ponad 630 Vectronówdla ponad 35 przewoźników z całej Europy, w tym m.in. PKP Cargo, DB CargoPolska oraz Industrial Division. Vectron posiada homologację w 18 europejskichkrajach.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Lokomotywa Smartron ma moc 5.6 MW, a maksymalna prędkość to140km/h. Pojazd zbudowany został do pracy na standardowym torze 1.435mm i ważyokoło 83 ton. Smartron jest zaprojektowany do zasilania z sieci 1,5-kV AC ijest wyposażony w system ciągłej komunikacji kabinowej PZB/LZB. Lokomotywabędzie dostarczana w standardowym kolorze “Capri Blue.”
„