Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
Nikt nie chciał prowadzić spalinówkami pociągów PKP IC
inforail
01.07.2014 12:42
Nikt nie chciał prowadzić spalinówkami pociągów PKP IC
PKP Intercity unieważniły postępowanie przetargowe na wykonywanie pociągowej i pozapociągowej obsługi trakcyjnej lokomotywami spalinowymi z drużyną i bez drużyny trakcyjnej. Mimo, iż złożone zostały wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu przez dwóch oferentów żaden z nich nie zdecydował się na złożenie finalnej oferty. Postępowanie dotyczyło obsługi konkretnych pociągów, a także wykonywania pracy manewrowej.
a. pociągu nr 76000 (nr międzynarodowy 249) na odcinku Węgliniec –Forst –Cottbus lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –niemniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;
b. pociągu nr 67000 (nr międzynarodowy 248) na odcinku Cottbus –Forst –Węgliniec lokomotywą spalinowąz ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdypo torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –niemniejsza niż 1000 kW, posiadającą dopuszczenie do eksploatacji na sieci kolejowej DB Netz;
c. pociągu nr 23104/5 na odcinku Zamość – Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
d. pociągu nr 32105/4 na odcinku Rzeszów – Zamość lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
e. pociągu nr 78105 na odcinku Krzyż –Gorzów Wlkp. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
f. pociągu nr 87104na odcinku Gorzów Wlkp. –Krzyż lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
g. pociągu nr 38104/5 na odcinku Rzeszów –Lublin. lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
h. pociągu nr 83104/5 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
i. pociągu nr 53108/9 na odcinku Lublin –Rzeszów lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
j. pociągu nr 35108/9 na odcinku Rzeszów –Lublin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
k. pociągu nr 21010/1 na odcinku Jagodin –Dorohusk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
l. pociągu nr 12010/1 na odcinku Dorohusk –Jagodin lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 80 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
a także pociągów i związana z nimi praca pozapociągowa lokomotywami spalinowymi:
a. pociągu nr 10011 na odcinku Białystok –Sestokai lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
b. pociągu nr 10012 na odcinku Sestokai –Białystok lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
c. pociągu nr 55010/1 na odcinku Tczew –Mamonowo lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
d. pociągu nr 55012/3 na odcinku Mamonowo –Tczew lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym,prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm,posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
e. pociągu nr 54108/9 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
f. pociągu nr 45108/9 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkośćmaksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanieprzewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;
g. pociągu nr 81108/5 na odcinku Korsze –Ełk lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW;h. pociągu nr 18105/4 na odcinku Ełk –Korsze lokomotywą spalinową z ogrzewaniem elektrycznym, prędkość maksymalna –nie mniejsza niż 120 km/h, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 1000 kW.
oraz pracy pozapociągowej lokomotywami spalinowymi wraz z drużynami trakcyjnymi: a. stacja Przemyśl –Przemyśl Bakończyce –33 godziny pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu,lokomotywa jednokabinowa, przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8 MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;
b. stacja Przemyśl –6 godzin pracy w dobie tj. śr. 1003,75 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1520 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;
c. stacja Zakopane –12 godzin pracy w dobie tj. śr. 365 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW;
d. stacja Jelenia Góra –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW.
e. stacja Poznań –2 godziny pracy w dobie tj. śr. 60,83 godz. pracy w m-cu, lokomotywa jednokabinowa,przystosowanie do jazdy po torze o szerokości 1435 mm, posiadanie przewodów zasilających powietrza na 0,8MPa, moc silnika –nie mniejsza niż 500 kW.