Nie ma wykonawcy obsługi technicznej lokomotyw SM42
PKP Intercity unieważniły postępowanie dotyczące wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw spalinowych SM 42. Jak poinformował przewoźnik wpłynęły dwa wnioski, złożone przez LOKKOL-SERVICE i TOR-KOL.
Firmę LOKKOL-SERVICE wykluczono, ponieważ nie wykazała informacji o zdolności ekonomicznej i finansowej potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. Firmę TOR-KOL wykluczono natomiast, ponieważ nie wykazała informacji o zdolności ekonomicznej finansowej potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej, kwalifikacji technicznej potwierdzające wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Dodatkowo firma TOR-KOL nie przedstawiała aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Do wyznaczonego terminu uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu firmy LOKKOL i TOR-KOL nie złożyły wymaganych dokumentów. Przewoźnik nie mając innego wyjścia postępowanie unieważnił. Prawdopodobnie zostanie ono powtórzone w najbliższym czasie.
Przedmiotem zamówienia obejmować miało:
1. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Warszawa;
2. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Białystok;
3. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Lublin;
4. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Bydgoszcz;
5. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Szczecin;
6. Wykonywanie obsługi technicznej lokomotyw serii SM42 na stacji Olsztyn.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Utrzymanie lokomotyw obejm ujmować miało następujący zakres czynności:
?poziom utrzymania P1(dawne PK),
?poziom utrzymania P2/1, P2/2, P2/3,
?poziom utrzymania P3,
?przeglądy sezonowe PS,
?naprawy bieżące NB.