Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Nie ma chętnych na obsługę lokomotyw

inforail
14.09.2015 07:12

PKP Intercity unieważniły postępowanie na wykonywanieobsługi technicznej 19 lokomotyw spalinowych. Do terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. do 23 czerwca 2015 roku dla części:

1) część 1 ? obsługa techniczna lokomotyw spalinowych naterenie stacji postojowej w Białymstoku;

2) część 2 ? obsługa techniczna lokomotyw spalinowych naterenie stacji postojowej w Lublinie;

3) część 4 ? obsługa techniczna lokomotyw spalinowych naterenie stacji postojowej w Olsztynie;

4) część 5 ? obsługa techniczna lokomotyw spalinowych naterenie stacji postojowej w Bydgoszczy;

5) cześć 6 ? obsługa techniczna lokomotyw spalinowych naterenie stacji postojowej w Warszawie; nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu,

natomiast dla części 3 ? obsługa techniczna lokomotywspalinowych na terenie stacji postojowej w Szczecinie, nie wpłynęła żadnaoferta niepodlegająca odrzuceniu.

Stąd też decyzja o unieważnieniu postępowania. Aleprzewoźnik nie poddaje się i ogłasza kolejny przetarg, dotyczący dokładnie tychsamych zadań, a zatem wykonywania obsługi technicznej lokomotyw spalinowychużytkowanych:

1) na terenie stacji postojowej w Białymstoku (część 1przedmiotu zamówienia);

2) na terenie stacji postojowej w Lublinie (część 2przedmiotu zamówienia);

3) na terenie stacji postojowej w Szczecinie (część 3przedmiotu zamówienia);

4) na terenie stacji postojowej w Olsztynie (część 4przedmiotu zamówienia);

5) na terenie stacji postojowej w Bydgoszczy (część 5przedmiotu zamówienia);

6) na terenie stacji postojowej Warszawa Grochów (część 6przedmiotu zamówienia).

Utrzymanie lokomotyw będzie obejmowało zakres czynności dla:

1. poziomu utrzymania P1

2. poziomu utrzymania P2/1, P2/2, P2/3,

3. poziomu utrzymania P3,

4. przeglądy sezonowe PS,

5. naprawy bieżące NB.

PKP Intercity wymagają, aby punkt utrzymania lokomotyw byłooddalony od miejsca użytkowania danej lokomotywy o nie więcej niż 75 km.Zamówienie ma zostać udzielone na 12 miesięcy, o ile rzecz jasna, tym razemznajdą się chętni.

Oferty można składać do 25 września 2015 roku. Kryteriawyboru to:

Cena ? 95% oraz

Odległość Punktu Serwisowego od Lokalizacji ? 5%.