Nie będzie reklam na Centralnym od strony Al. Jerozolimskich
Polskie Koleje Państwowecały czas zmieniają warszawski Dworzec Centralny i jego otoczenie.
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail w ubiegłymtygodniu dla podróżnych oddana została antersola. W planach jest budowaparkingu Kiss&ride, który ma powstać jeszcze w tym roku. Jest też dobrawiadomość dla wszystkich sceptycznie nastawionych do olbrzymiej reklamy naelewacji od strony Al. Jerozolimskich. Ta nie wróci. Informację tę potwierdziłGrzegorz Tomaszewski z PKP SA.
Zmierzamy do tego, aby jakość obsługi podróżnych na naszychdworcach była jak najlepsza. Inwestując i projektując patrzymy w przyszłość,tak, aby wszyscy byli zadowoleni ? powiedział.
Jednym z elementów poprawy tej jakości jest też estetykadworca. Można o niej mówić zarówno w kontekście antrsoli, czy też wspomnianejwielkoformatowej reklamy. I o ile ta pierwsza na pewno może przyczynić się dopoprawy komfortu oczekujących na pociąg pasażerów, o tyle sama reklamapasażerowi nic nie daje.
Wracając jeszcze na chwilę do antresoli, jej ocena może byćróżna. To rzecz gustu ? słusznie zauważył Tomaszewski. Wizualną ocenę tegoelementu pozostawmy zatem każdemu indywidulanie.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Co do reklamy na Centralnym wszyscy chyba musimy sięzgodzić, że nie poprawia ona urody Centralnego, który już sam w sobie budzipewne kontrowersje. A zatem decyzja o nieprzywracaniu żadnego olbrzymiegoplakatu na czołowej ścianie dworca wydaje się być całkowicie słuszna.
Reklamy jednak całkowicie nie znikną z Centralnego. Na pewnobędą wewnątrz budynku ? mówi Tomaszewski. Jest to dla nas pewne źródło dochodu,z którego nie możemy całkowicie zrezygnować. Reklamy pozostaną także nabocznych ścianach obiektu ? dodaje.
„