TransInfo Archiwum|Inforail|Przewoźnicy|Newag i ZNTK Mińsk Mazowiecki z umową na modernizację 34 ezt-ów
Newag i ZNTK Mińsk Mazowiecki z umową na modernizację 34 ezt-ów
inforail
12.11.2012 16:10
Newag i ZNTK Mińsk Mazowiecki z umową na modernizację 34 ezt-ów
Koleje Mazowieckie podpisały w poniedziałek, 12 listopada 2012, z konsorcjum firm w składzie Newag oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego Mińsk Mazowiecki umowę na modernizację 34 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Wartość kontraktu wynosi ponad 272 mln zł brutto. Umowę ze strony Kolei Mazowieckich podpisali Artur Radwan, prezes zarządu oraz Czesław Sulima, członek zarządu, dyrektor eksploatacyjny, zaś ze strony konsorcjum Józef Michalik, dyrektor marketingu w Newagu.
– Nowoczesne rozwiązania wdrażane przez Koleje Mazowieckie to nie tylko zakupy nowych pojazdów szynowych. Modernizacje stanowią równie ważny element unowocześniania naszego parku taborowego. Mają wpływ na poprawę komfortu podróży, a także podniesienie bezpieczeństwa –powiedział Artur Radwan, prezes Kolei Mazowieckich. Zgodnie z zawartą umową, konsorcjum wykona 34 naprawy 5 poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z ich modernizacją do końca 2013 roku. – Kompleksowo zmodernizowany elektryczny zespół trakcyjny to praktycznie nowy pojazd. Znaczące zmiany wewnątrz modernizowanych EZT będą dotyczyć m.in. montażu klimatyzacji przedziałów pasażerskich, wymiany zespołów napędowych oraz montażu drzwi odskokowo-przesuwnych –powiedział członek zarządu Kolei Mazowieckich Czesław Sulima.
Przeprowadzone naprawy 5 poziomu utrzymania wraz z modernizacją, obejmą m.in. modernizację hamulca, montaż falownika umożliwiającego rekuperację energii, wymianę silników na asynchroniczne, zabudowę monitoringu, montaż stojaków na rowery, a także przystosowanie pojazdu (w tym WC) do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Przypomnijmy, że do remontu zostaną skierowane pociągi o numerach: 1611, 1601, 1660, 1627, 1590, 1616, 1622, 1614, 1641, 1596, 1613, 1626, 1598, 1620, 1646, 1636, 1761, 1619, 1623, 1640, 1624, 1639, 1621, 1634, 1604, 1605, 1606, 1607, 1713, 1609, 1599, 1637, 1682, 1597.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024