Najstarsze mazowieckie szynobusy nadal bez wykonawcy napraw okresowych; za drogo
Koleje Mazowieckie unieważniły drugi przetarg na na wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627 i prac wykraczających poza stały zakres naprawy w poziomie utrzymania P4, w tym uzupełnienie braków.
Było za drogo.
Jedna oferta
Ofertę złożyło konsorcjum CSI Invest Sp. z o.o. oraz Seluch Polska Sp. z o.o. z ceną 4 841 600,00netto/ 5 955 168,00 brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 3 400 000,00 zł netto, 4 182 000,00 zł brutto. Było zatem za drogo. Wykonawca zobowiązał się udzielić gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego, na prace wykonane w ramach przedmiotu umowy/na cały autobus szynowy po naprawie. Wykonawca zobowiązał się także wykonać naprawę w poziomie utrzymania P4 każdego spalinowego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania spalinowego autobusu szynowego do naprawy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przedmiot zamówienia obejmował naprawy 4 spalinowych autobusów szynowych serii VT627-101, 102, 104, 105.