Najbardziej dostępne pociągi PKP Intercity
PKP Intercityprzedstawiły bardzo ciekawe wskaźniki sprawności i dostępności nowego i zmodernizowanegotaboru.
Jak się okazuje najlepiej wypadają jednostki najbardziej,swego czasu, krytykowane i kontrowersyjne, a więc ED250. Tuż za Pendolino Flirty3.Wskaźnik powyżej 90% osiągają także lokomotywy EP09. Niestety zestawienie nieobejmuje Husarzy.
Poniżej prezentujemy wskazane zestawienie:
Współczynniki dostępności |
|||
Typ pojazdu |
Seria |
Liczba pojazdów |
Współczynnik dostępności |
Lokomotywa spalinowa |
SU160 |
10 |
58,64% |
Lokomotywa elektryczna |
EP07 |
150 |
81,81% |
Lokomotywa elektryczna |
EU07 |
86 |
89,84% |
Lokomotywa elektryczna |
EU07A |
3 |
66,29% |
Lokomotywa elektryczna |
EP09 |
46 |
90,16% |
Elektryczny zespół trakcyjny |
ED160 |
20 |
94,24% |
Elektryczny zespół trakcyjny |
ED161 |
20 |
88,15% |
Elektryczny zespół trakcyjny |
ED250 |
20 |
95,75% |
„