Mazowieckie szynobusy potrzebują napraw okresowych
Jest kolejny przetarg na naprawy okresowe mazowieckich składów. Tym razem chodzi o naprawy w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych.
Zamówienie podzielone zostało na części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 spalinowych autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-017 i SA135-018 oraz pojazdu typu 222M serii SA222-001.
O zamówieniu
Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:
1) zadanie nr 1 obejmuje wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 dwóch autobusów szynowych typu 214Mb serii SA135-017 i SA135-018,
2) zadanie nr 2 obejmuje wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 autobusu szynowego typu 222M serii 222M-001.
Zamawiający wymaga na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych) po naprawie w poziomie utrzymania P4 udzielenia gwarancji na okres co najmniej 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru danego autobusu szynowego.
Zrealizowania zamówienia powinno nastąpić w terminie do dnia 30 września 2022 roku. Zamawiający wymaga wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdego autobusu szynowego, w terminie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania autobusu szynowego do naprawy.
Oferty
Oferty można składać do 29 października 2021 roku.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Będą oceniane według kryteriów:
Okres udzielonej gwarancji jakości na każdy cały autobus szynowy (z wyłączeniem zespołów napędowych oraz kół monoblokowych) - Waga: 15
Termin wykonania naprawy P4 każdego autobusu szynowego - Waga: 15
Cena - Waga: 70.
Wymagane jest doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie usługę obejmującą co najmniej:
a) jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 55 dni kalendarzowych albo dwa przeglądy w poziomie utrzymania P3 spalinowych autobusów szynowych w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych (dla pojedynczego przeglądu), w zakresie zadania nr 1,
b) jedną naprawę w poziomie utrzymania P4 spalinowego autobusu szynowego w czasie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych albo dwa przeglądy w poziomie utrzymania P3 spalinowych autobusów szynowych w czasie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych (dla pojedynczego przeglądu), w zakresie zadania nr 2.