Marka PKP Intercity z prestiżowym tytułem Superbrands!

inforail
05.04.2017 09:18

Międzynarodowa,niezależna organizacja Superbrands przyznała certyfikaty dla najsilniejszychmarek na rynku. PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże,zdobywając aż dwa tytuły: Superbrands 2016/17 oraz Created in PolandSuperbrands 2016/17.

Wyróżnienia przyznawane są markom, do których konsumencimają zaufanie, doceniają ich jakość i chętnie polecają usługę czy produkt swoimznajomym i rodzinie.

Superbrands to niezależna organizacja badająca opiniekonsumentów i preferencje względem marek. Od ponad 20 lat na całym świecie, aod 12 w Polsce, porządkujemy świat marek ? wyróżniamy najlepsze marki iwspieramy ich dalszy rozwój ? czytamy na oficjalnej stronie internetowejorganizacji. Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2016/2017 zostałozrealizowane na próbie ponad 15 tysięcy respondentów przez instytut badawczyARC Rynek i Opinia. O przyznaniu tytułu Superbrands decydowała, obok konsumentów,ekspercka Rada Marek. Wyróżnienia trafiają do marek, które badani konsumenciwskazują jako zaufane, doceniają ich jakość i polecają swoim bliskim. TytułSuperbrands 2016/2017 to podkreślenie silnej pozycji PKP Intercity w branżytransportowej. Przewoźnik otrzymał również wyróżnienie w kategorii SuperbrandsCreated in Poland, które trafia do marek z polskim rodowodem.

Kolej przyciąga

Kolejowe przewozy pasażerskie cieszą się coraz większymzainteresowaniem: podróżni wybierają pociąg nie tylko w drodze na wakacje,urlop poza miastem, ale również w drodze na służbowe spotkania. Atrakcyjnaoferta, nowoczesne pociągi czy dobre czasy przyjazdów pomiędzy dużymi miastami? to czynniki, które przyciągają podróżnych na pokłady pociągów PKP Intercity.W 2016 roku z usług przewoźnika skorzystało 38,5 mln klientów, czyli o 7,3 mlnpasażerów więcej niż rok wcześniej. Oznacza to 24% procentowy wzrost liczbypodróżnych w porównaniu do 2015 roku.

Cieszymy się, że PKPIntercity zostało wyróżnione przez konsumentów. Tytuły Superbrandspotwierdzają, że Polacy coraz częściej wybierają pociąg jako ulubioną formętransportu. Ta prestiżowa nagroda motywuje do dalszych działań proklienckich? podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

W 2017 roku, oprócz realizacji nowej strategii taborowej,przewoźnik planuje skupić się na rozwoju obszaru sprzedaży oraz obsługiklienta. W celu usprawnienia zakupu biletów przez internet, wdrażane będąkolejne udogodnienia m.in. wprowadzenie nowych połączeń międzynarodowych.Zakładane jest również poszerzenie oferty biletowej.