Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Malowanie na Kiepurę przechodzi do historii

inforail
05.09.2017 07:50

Znikają ostatnieoznaki kursowania EN Jan Kiepura. W bydgoskich zakładach PESY trwa aktualnie naprawawagonów 305Ad, które kursowały w przeszłości właśnie w składzie tego nocnegopociągu.

Jak informuje na swoim facebookowym profilu Baza WagonówKolejowych na dzień dzisiejszy co najmniej 7 wagonów uzyskało już nowy,obowiązujący w PKP Intercity schemat malowania dla wagonów sypialnych. Docelowowszystkie wagony stracą malaturę w stylu EN Jan Kiepura.

Przypomnijmy w tym miejscu, że wagony 305Ad zostały wyprodukowaneprzez FPS Cegielski. Przeznaczone są do ruchu krajowego i międzynarodowego zprędkością do 200 km/h. Każdy wagon posiada 2 przedziały sypialne klasybusiness (wyposażone w dwa rozkładane miejsca do spania, szafę odzieżową,indywidualny węzeł sanitarny z toaletą, umywalką i kabiną prysznicową orazodtwarzacz DVD) oraz 8 przedziałów klasy 2/1 (wyposażone w trzy rozkładanemiejsca do spania, szafę odzieżową, umywalkę oraz szafkę z lustrem i oświetleniem).Każdy jest też wyposażony w układ klimatyzacji jednokanałowej (ogrzewanie,chłodzenie, wentylacja), zapewniający stałą temperaturę wnętrza przy zakresietemperatur otoczenia od -30C do +40C.