Małopolska wybrała
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego rozstrzygnąłprzetarg na dostawę 12 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej i pięcioczłonowej, przystosowanych dokursowania z prędkością do 160 km/h, wraz z dokumentacją techniczną. Wybranazostała oferta bydgoskiej PESY, która otrzymała 100 punktów. KonkurencyjnyNewag został oceniony na 75,39 pkt. PESA dostarczy Kolejom Małopolskim Acatusy Plus. Poniżej szczegółowa punktacja w przetargu:
Oferent |
Liczba punktów kryterium cen |
Liczba punktów kryterium gwarancja |
Łączna punktacja |
PESA |
90,00 |
10,00 |
100,00 |
Newag |
70,39 |
5,00 |
75,39 |
I przypomnijmy, że zamówienie obejmuje nie tylko dostawysamych składów, ale także:
1) świadczenie usług kompleksowej obsługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej dla każdego EZT;
2) udzielenie gwarancji na każdy EZT;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
3) przeszkolenie pracowników Operatora wskazanych przezzamawiającego;
4) udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.Wszystkie pojazdy mają zostać dostarczone do 15 lutego 2017 roku.
Zamawiającyprzewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcjii zakup:
a) do 2 szt. EZT w wersji pięcioczłonowej,
b) do 2 szt. EZT w wersji czteroczłonowej.
Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie do 30dni od dnia podpisania umowy. Wówczas pojazdy z opcji powinny zostaćdostarczone nie wcześniej niż 1 stycznia 2017 r. i nie później niż 15 lutego2017 r. Jednostki powinny być wyprodukowane przez jednego producenta, posiadaćanalogiczne rozwiązania techniczne i funkcjonalne w wersji czteroczłonowej ipięcioczłonowej. Wszystkie zastosowane do produkcji składów zespoły, podzespołyi elementy muszą być fabrycznie nowe. Konstrukcja i parametry pojazdów musząspełniać wymogi każdorazowo obowiązujących norm i przepisów a także wymaganiapozostałych obowiązujących norm PN-EN, kart UIC oraz TSI. Wykonawca będziemusiał udzielić zamawiającemu licencji na oprogramowanie i dokumentację.
Wykonawca będzie musiał dostarczyć ezt-y w terminach:
1) 4 szt. EZT w wersji pięcioczłonowej ? do 30.11.2016r.
2) 2 szt. EZT w wersji czteroczłonowej ? do 30.11.2016r.
3) 6 szt. EZT w wersji czteroczłonowej ? nie wcześniej niż1.1.2017 r. i nie później niż 15.2.2017 r.
Wszystkie jednostki mają zostać przekazane KolejomMałopolskim.
Umowa z PESĄ zostanie podpisana nie wcześniej niż po 6listopada 2015 roku.
„