Małopolska rozpoznaje rynek, chce kupić 6 ezt-ów

inforail
03.09.2018 08:28

DepartamentInwestycji Strategicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiegoplanuje udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawataboru kolejowego.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) dostawę 4 ezt-ów w wersji czteroczłonowej (zamówieniepodstawowe),

2) dostawę 2 ezt-ów w wersji pięcioczłonowej (w tzw. opcji),

3) dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,

4) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego wzakresie obsługi, utrzymania i napraw bieżących ezt,

5) udzielenie gwarancji i usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawcząprzez okres 5 lat.

Wstępnie planowane terminy dostaw:

• 2 pociągi w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy,

• kolejne w miesięcznych odstępach czasu (nie więcej niż dwajednocześnie).

Urząd Marszałkowski poprosił o wycenę zamówienia,zawierającej:

1. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza wykonanie jednego pojazdu pięcioczłonowego,

2. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza wykonanie jednego pojazdu czteroczłonowego,

3. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,

4. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą przez okres 5 lat.

Szacunkową wycenę można przesłać do dnia 4 września 2018 r.do godziny 15:00 na adres [email protected]

Powyższe działanie ma jedynie charakter rozpoznania rynku,celem oszacowania wartości zamówienia i nie stanowi oferty handlowej ani niejest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Podstawowe parametry i wymagania dla elektrycznych zespołówtrakcyjnych:

przeznaczone do obsługi przewozów pasażerskich z prędkościąco najmniej 160 km/h, przy przewidywanym rocznym przebiegu ok. 200 000 km;

wyposażone w sprzęg samoczynny z możliwością mechanicznegopneumatycznego i elektrycznego sprzęgania z innymi EZT dostarczonymi w ramachtego zamówienia, wyposażony w łącza elektryczne systemu sterowania, łączapneumatyczne oraz możliwością sterowania awaryjnego zasilania pojazdu w trakcjiwielokrotnej;

wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI;

Mają być wyposażone m.in. w: silniki trakcyjne – asynchroniczneprądu przemiennego, licznik energii z systemem do zdalnego przekazywania danychdo dostawcy energii trakcyjnej, układ sterowania mikroprocesorowy wg UIC 556,komputer pokładowy powinien posiadać funkcje sterowania siły pociągowej, siłyhamowania (układ prędkości zadanej) z modułem ERTMS/ETCS poziomu 2, tempomat,diagnostykę systemu sterowania, drzwi wejściowe: automatyczne dwupłatowe,odskokowo – przesuwne o prześwicie nie mniejszym niż 1400 mm; sterowane centralneprzez maszynistę, reflektory czołowe główne ledowe, oświetlenie wnętrza:energooszczędna technika led, okna wkażdym członie pojazdu po dwa okna stałe po obu stronach, szyby podwójne zeszkła bezpiecznego, windy automatyczne do przewożenia osób na wózkach inwalidzkichoraz urządzenia typu rampa, w jednym członie, po obu stronach pojazdu, stojakido przewozu 15 rowerów, zlokalizowane w środkowych członach EZT, fotele wczęści pasażerskiej: ergonomiczne z zagłówkiem, szerokość fotela min. 450 mm, wandaloodporne,każda para foteli wyposażona w jedno gniazdo 230V, dwie toalety wg TSI PRM,rozmieszczone równomiernie w EZT, jedna przystosowana dla osóbniepełnosprawnych, system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego (CCTV) -Ilość zastosowanych kamer wewnętrznych oraz ich rozmieszczenie musi zapewniaćdokładne monitorowanie wnętrza pojazdu (za wyjątkiem toalety), bez tzw. „martwychpól” (zamawiający wymaga zastosowania min. 6 kamer na każdy człon pojazdu),sieć WIFI, system informacji pasażerskiej, system Zliczania Pasażerów, defibrylatoryAED (1 szt. w każdym pojeździe), automaty biletowe – po 2 automaty w pojeździez możliwością płatności gotówkowej i bezgotówkowej.