Małopolska rozpoznaje rynek, chce kupić 6 ezt-ów
DepartamentInwestycji Strategicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiegoplanuje udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawataboru kolejowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę 4 ezt-ów w wersji czteroczłonowej (zamówieniepodstawowe),
2) dostawę 2 ezt-ów w wersji pięcioczłonowej (w tzw. opcji),
3) dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,
4) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego wzakresie obsługi, utrzymania i napraw bieżących ezt,
5) udzielenie gwarancji i usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawcząprzez okres 5 lat.
Wstępnie planowane terminy dostaw:
• 2 pociągi w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy,
• kolejne w miesięcznych odstępach czasu (nie więcej niż dwajednocześnie).
Urząd Marszałkowski poprosił o wycenę zamówienia,zawierającej:
1. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza wykonanie jednego pojazdu pięcioczłonowego,
2. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza wykonanie jednego pojazdu czteroczłonowego,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
3. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza dostawę depozytu zespołów, podzespołów i części,
4. szacunkową wartość netto oraz szacunkową wartość bruttoza usługę serwisowo-utrzymaniowo-naprawczą przez okres 5 lat.
Szacunkową wycenę można przesłać do dnia 4 września 2018 r.do godziny 15:00 na adres [email protected]
Powyższe działanie ma jedynie charakter rozpoznania rynku,celem oszacowania wartości zamówienia i nie stanowi oferty handlowej ani niejest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Podstawowe parametry i wymagania dla elektrycznych zespołówtrakcyjnych:
przeznaczone do obsługi przewozów pasażerskich z prędkościąco najmniej 160 km/h, przy przewidywanym rocznym przebiegu ok. 200 000 km;
wyposażone w sprzęg samoczynny z możliwością mechanicznegopneumatycznego i elektrycznego sprzęgania z innymi EZT dostarczonymi w ramachtego zamówienia, wyposażony w łącza elektryczne systemu sterowania, łączapneumatyczne oraz możliwością sterowania awaryjnego zasilania pojazdu w trakcjiwielokrotnej;
wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI;
Mają być wyposażone m.in. w: silniki trakcyjne – asynchroniczneprądu przemiennego, licznik energii z systemem do zdalnego przekazywania danychdo dostawcy energii trakcyjnej, układ sterowania mikroprocesorowy wg UIC 556,komputer pokładowy powinien posiadać funkcje sterowania siły pociągowej, siłyhamowania (układ prędkości zadanej) z modułem ERTMS/ETCS poziomu 2, tempomat,diagnostykę systemu sterowania, drzwi wejściowe: automatyczne dwupłatowe,odskokowo – przesuwne o prześwicie nie mniejszym niż 1400 mm; sterowane centralneprzez maszynistę, reflektory czołowe główne ledowe, oświetlenie wnętrza:energooszczędna technika led, okna wkażdym członie pojazdu po dwa okna stałe po obu stronach, szyby podwójne zeszkła bezpiecznego, windy automatyczne do przewożenia osób na wózkach inwalidzkichoraz urządzenia typu rampa, w jednym członie, po obu stronach pojazdu, stojakido przewozu 15 rowerów, zlokalizowane w środkowych członach EZT, fotele wczęści pasażerskiej: ergonomiczne z zagłówkiem, szerokość fotela min. 450 mm, wandaloodporne,każda para foteli wyposażona w jedno gniazdo 230V, dwie toalety wg TSI PRM,rozmieszczone równomiernie w EZT, jedna przystosowana dla osóbniepełnosprawnych, system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego (CCTV) -Ilość zastosowanych kamer wewnętrznych oraz ich rozmieszczenie musi zapewniaćdokładne monitorowanie wnętrza pojazdu (za wyjątkiem toalety), bez tzw. „martwychpól” (zamawiający wymaga zastosowania min. 6 kamer na każdy człon pojazdu),sieć WIFI, system informacji pasażerskiej, system Zliczania Pasażerów, defibrylatoryAED (1 szt. w każdym pojeździe), automaty biletowe – po 2 automaty w pojeździez możliwością płatności gotówkowej i bezgotówkowej.
„