Małopolska ponawia próbę kupienia ezt-ów; znowu bez szans na oferty?
Województwo Małopolskie ponownie ogłosiło przetarg na dostawę ezt-ów.
I ponownie umieściły w nim zapis, który spowodował brak ofert w pierwszym podejściu.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej, w której zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na:
1) Dostawę do 56 sztuk EZT w wersji:
- czteroczłonowej - do 28 szt.
- pięcioczłonowej – do 28 szt.
wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:
a) Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy,
b) Instruktaż pracowników Operatora wskazanych przez Zamawiającego
c) Udzielenie licencji na Oprogramowanie i Dokumentację techniczną
2) Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego EZT z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
3) Dostawa pakietu części zamiennych.
To właśnie konieczność dostarczenia dokumentacji konstrukcyjnej może stanowić o ponownym braku ofert. Żaden z producentów nie chce się dzielić bowiem takimi dokumentami z konkurencją.
Oferty można składać do 20 października 2023 roku.
Kryteria ich oceny to:
Okres gwarancji - Waga: 10
Termin dostawy pojazdów - Waga: 30
Cena - Waga: 60.
Na realizację zamówienia będą 84 miesiące.
Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedno zamówienie, zrealizowane w ramach jednej umowy, polegające na dostawie co najmniej 5. fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z których każdy był co najmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległych stronach.