Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Małopolska: Jest przetarg na świadczenie usług przewozowych

inforail
10.10.2013 12:05

Województwo Małopolskie, zgodnie z przewidywaniami, ogłosiło przetarg na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w przewozach pasażerskich w transporcie kolejowym, z wykorzystaniem taboru kolejowego zamawiającego. Zgodnie też z przewidywaniami zamówienie obejmuje roczny okres świadczenia usługi, tj. od dnia 15 grudnia 2013 r. do dnia 13 grudnia 2014 r. Tak rozpisany przetarg oraz tak późne jego ogłoszenie już dziś dają w zasadzie odpowiedź na pytanie, kto będzie operatorem. Tylko Przewozy Regionalne będą prawdopodobnie zainteresowane obsługą tras w Małopolsce. A do wzięcia są następujące relacje:

a) Tabela 105: z Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie) Kozłów – Wolbrom – Olkusz – Sławków – Katowice (woj. śląskie),
b) Tabela 107: Kraków Główny – Miechów – Kozłów i dalej do Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie),
c) Tabela 120: Kraków Główny – Bochnia – Brzesko – Tarnów,
d) Tabela 121: Tarnów – Wola Rzędzińska i dalej do Dębicy/Rzeszowa (woj. podkarpackie),
e) Tabela 130: Tarnów – Stróże – Nowy Sącz – Muszyna – Krynica,
f) Tabela 135: Kraków Główny – Kraków Płaszów – Sucha Beskidzka – Zakopane,
g) Tabela 139: Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Wadowice – Kęty Podlesie – Bielsko Biała (woj. śląskie),
h) Tabela 140: Kraków Główny – Krzeszowice – Trzebinia – Katowice (woj. śląskie),
i) Tabela 142: Kraków Główny – Kraków Balice,
j) Aglomeracja –tabele 120/140/150: Oświęcim – Trzebinia – Kraków Główny – Kraków Płaszów –Wieliczka Rynek-Kopalnia.
Kto będzie obsługiwał Małopolskę w przyszłym roku?
Oferty można składać do 19 listopada 2013 roku. Zamawiający wymaga wadium w wysokość 500.000 zł. Co ciekawe cena stanowi 90% kryteriów. Pozostałe 10% to wielkość pracy przewozowej.