Małopolska bez ofert na ezt-y
Jak ustalił portal InfoRail.pl w przetargu na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych do świadczenia kolejowych usług przewozowych w Małopolsce nie wpłynęła żadna oferta.
Zamówienie obejmowało także świadczenie usługi kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej oraz dostawa pakietu części zamiennych.
O zamówieniu
Województwo Małopolskie podało, że zamierzało przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 267 956 000,00 zł brutto.
Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć warunki przetargu nie były interesujące dla żadnego z producentów. Wcześniej zainteresowanie podstępowaniem wykazywały PESA, Newag, a także Skoda, którzy złożyli odwołania.
To już drugi w tym tygodniu przetarg, w którym nie zostały złożone oferty. Nikt nie zgłosił się także w postępowaniu na dostawę składów akumulatorowych dla Kolei Mazowieckich.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia było zawarcie umowy ramowej, w której zamawiający przewidywał możliwość złożenia zamówienia na:
1) Dostawę do 56 sztuk EZT w wersji: czteroczłonowej - do 28 szt., a także pięcioczłonowej – do 28 szt. wraz z dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją konstrukcyjną umożliwiającą wykonywanie przeglądów na poziomach P1 – P5, w tym:
a) Udzielenie gwarancji na każdy EZT na okres minimum 60 miesięcy,
b) Instruktaż pracowników Operatora wskazanych przez Zamawiającego c) Udzielenie licencji na Oprogramowanie i Dokumentację techniczną.
2) Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowo-utrzymaniowej dla każdego EZT
z wyposażeniem (w tym automaty biletowe, kasowniki) od poziomu P1 do P4.
3) Dostawa pakietu części zamiennych.
Na realizację całości zamówienia miały być 84 miesiące.