Lubuskie znowu ma problem z taborem. W SA139-005 zepsuty silnik

inforail
11.06.2020 11:45

Przewozy Regionalneunieruchomiły jeden z nowszych lubuskich składów, co wpisuje się w ogólny trendzajeżdżania taboru, należącego do tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego.

Teraz ogłaszają przetarg na wykonanie naprawy awaryjnej silnikaspalinowego. Będzie on dwuetapowy. Etap I to złożenie oferty wstępnej, etap IIto negocjacje i złożenie oferty ostatecznej.

Zakres prac jest następujący:

1) weryfikacja wału korbowego i ewentualna wymiana na nowy;

2) wymiana koła zębatego przy wale korbowym;

3) weryfikacja lasek popychaczy i ewentualnie wymiana;

4) weryfikacja układu rozrządu i ewentualna wymiana;

5) weryfikacja koła zamachowego i ewentualna wymiana;

6) wymiana dystansu koła zamachowego;

7) weryfikacja rozrusznika i ewentualna wymiana;

8) wymiana zębatki Bendixa;

9) weryfikacja turbosprężarki i ewentualna wymiana;

10) montaż silnika w ramię PowerPacka;

11) montaż elementów PowerPacka w ramie;

12) montaż PowerPacka na pojeździe.

Termin realizacji prac to 45 dni.

Jedyne kryterium oceny ofert to cena. A te można składać do24 czerwca. Zakładając miesięczny czas na ich ocenę i półtora miesiąca na naprawęsilnika Linka ponownie na trasie zobaczymy dopiero we wrześniu. Jak wszystkodobrze pójdzie…