Lubuskie znowu ma problem z taborem. W SA139-005 zepsuty silnik
Przewozy Regionalneunieruchomiły jeden z nowszych lubuskich składów, co wpisuje się w ogólny trendzajeżdżania taboru, należącego do tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego.
Teraz ogłaszają przetarg na wykonanie naprawy awaryjnej silnikaspalinowego. Będzie on dwuetapowy. Etap I to złożenie oferty wstępnej, etap IIto negocjacje i złożenie oferty ostatecznej.
Zakres prac jest następujący:
1) weryfikacja wału korbowego i ewentualna wymiana na nowy;
2) wymiana koła zębatego przy wale korbowym;
3) weryfikacja lasek popychaczy i ewentualnie wymiana;
4) weryfikacja układu rozrządu i ewentualna wymiana;
5) weryfikacja koła zamachowego i ewentualna wymiana;
6) wymiana dystansu koła zamachowego;
7) weryfikacja rozrusznika i ewentualna wymiana;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
8) wymiana zębatki Bendixa;
9) weryfikacja turbosprężarki i ewentualna wymiana;
10) montaż silnika w ramię PowerPacka;
11) montaż elementów PowerPacka w ramie;
12) montaż PowerPacka na pojeździe.
Termin realizacji prac to 45 dni.
Jedyne kryterium oceny ofert to cena. A te można składać do24 czerwca. Zakładając miesięczny czas na ich ocenę i półtora miesiąca na naprawęsilnika Linka ponownie na trasie zobaczymy dopiero we wrześniu. Jak wszystkodobrze pójdzie…
„