Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lokomotywa SM42-2577 przejdzie naprawę P5

inforail
09.07.2018 10:06

Kopalnia Soli”Kłodawa” poszukuje wykonawcy naprawy okresowej P5 lokomotywy spalinowej typuSM 42-2577.

Przez naprawę okresową (P5 – naprawa główna) należy rozumieć– naprawę okresową o zakresie prac obejmującym przegląd podzespołów i zespołówpołączonych z demontażem z pojazdu i wymianą elementów zużytych lub uszkodzonychna nowe lub zregenerowane.

Zakres naprawy okresowej (P5 – naprawa główna) obejmuje wszystkieczynności niezbędne do uzyskania stanu technicznego i parametrów technicznychokreślonych w przepisach: DSU – Dokumentacji Systemu Utrzymania użytkownikalokomotywy spalinowej serii SM 42 w zakresie naprawy okresowej P5.

Zakres naprawy okresowej (P5 – naprawa główna) podzielonyjest na:

a) Stały (podstawowy) zakres naprawy, tj. prace wykonywanezawsze podczas naprawy okresowej, wraz z malowaniem lokomotywy oraz usunięciestwierdzonych usterek lokomotywy do których należy wymiana zbiornika wody chłodzącejdo silnika spalinowego;

b) Prace wykraczające poza stały zakres naprawy, tj. pracekonieczne do wykonania dla uzyskania stanu technicznego określonego wprzepisach, lecz niewystępujących w każdej naprawie. Do prac tych zalicza się: usunięciebraków stwierdzonych w protokole zdawczo-odbiorczym spisanym podczasprzekazania lokomotywy do naprawy; za braki w wyposażeniu lokomotyw uważa się brakującewg dokumentacji konstrukcyjnej części, podzespoły i zespoły lokomotywy, którychwykaz ustala się komisyjnie z udziałem obu stron w trakcie przyjęcia lokomotywydo naprawy. Za braki nie uważa się brak śrub, podkładek, nakrętek, wkrętów,sworzni, zawleczek oraz innych normali.

Za awarię uważa się tylko takie uszkodzenia taboru i jegozespołów, które są wynikiem zderzeń, wykolejeń, pożarów, zamrożeń układówwodnych oraz zatarć części mechanicznych wymagających ciągłego smarowania wtrakcie eksploatacji, a spowodowanych brakiem czynników smarnych, a takżezmiany konstrukcyjne wprowadzone bez dokumentacji zatwierdzonej do stosowaniaprzez właściwe jednostki dopuszczające wymienione w rozporządzeniu do ustawy otransporcie kolejowym lub zamawiającego oraz uszkodzenia o charakterze nagłymspowodowane wadami ukrytymi materiału lub nadmiernej korozji, niemożliwe do zdiagnozowaniapodczas przyjęcia lokomotywy do naprawy.

Oferty na wykonanie powyższych prac można składać do 23lipca 2018 roku. Kryteria wyboru stanowią:

Cena – max. 70 %.

Termin i warunki udzielonej gwarancji i serwis urządzeń -max. 10 %.

Termin płatności faktur – max . 10 %

Ocena techniczna, wiarygodność techniczno -ekonomiczna, zdolnośćdo wykonania zamówienia, referencje, certyfikaty systemów jakości autoryzacje,zezwolenia i upoważnienia – max . 10 %