Lokomotywa + CAB + UNI + COMBO czyli nowy skład PKP Intercity
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl PKP Intercity ponowiły przetarg na zestawy push&pull.
Teraz mamy więcej szczegółów zamówienia.
O zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 38 siedmiowagonowych składów piętrowych typu push-pull wraz z 45 lokomotywami wielosystemowymi oraz świadczeniem usług utrzymania lokomotyw wielosystemowych.
Bardziej szczegółowo ujmując temat przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę do Zamawiającego fabrycznie nowych Pojazdów:
a) 38 Wagonów Sterowniczych „CAB”,
b) 228 Wagonów Środkowych, w tym:
- 190 Wagonów Środkowych „UNI”
- 38 Wagonów Środkowych „COMBO”
c) 45 Lokomotyw wielosystemowych,
- przeznaczonych do prowadzenia składów typu push-pull (zmiennokierunkowych).
2) przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki.
3) świadczenie przez wykonawcę usług utrzymania lokomotyw.
4) świadczenie przez wykonawcę usługi serwisu gwarancyjnego pojazdów, dostępnego 24/7 zlokalizowanego w Warszawie, Gdyni, Łodzi, Krakowie oraz Serwisu Mobilnego.
Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił minimum 650 stałych miejsc siedzących dla bazowego składu piętrowego 7-wagonowego złożonego z pięciu Wagonów Środkowych „UNI”, jednego Wagonu Środkowego „COMBO” i jednego Wagonu Sterowniczego „CAB”.
Prędkość eksploatacyjna wszystkich pojazdów wynosić musi co najmniej 200 km/h.
Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług utrzymania lokomotyw, a także napraw gwarancyjnych w stosunku do każdej z lokomotyw w sposób gwarantujący zachowanie współczynnika:
1) gotowości lokomotyw WU na poziomie co najmniej 95,0% od początku eksploatacji do zakończenia obsługi poziomu P4;
2) niezawodności lokomotyw WN na poziomie co najmniej 96,0% kwartalnie;
3) dostępności w każdym czasie na minimalnym poziomie 90% z dotychczas dostarczonych lokomotyw (wartość ta będzie zaokrąglana w dół do liczb całkowitych).
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Na realizację zadania będzie 126 miesięcy.
Oferty można składać do 5 września 2023 roku.
Kryteria ich oceny stanowią:
Okres gwarancji ram wózków oraz konstrukcji pudła i ostoi Pojazdu - Waga: 5,000
Maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych w przebiegu rocznym lokomotyw - Waga: 5,000
Współczynnik gotowości Lokomotyw - Waga: 5,000
Współczynnik niezawodności Lokomotyw - Waga: 5,000
Wskaźnik ilości stałych miejsc siedzących na metr bieżący całkowitej długości składu siedmiowagonowego - Waga: 5,000
Prędkość maksymalna pojazdów - Waga: 2,000
Cena - Waga: 73,000, w tym:
1) kryterium wartości za dostawę wszystkich Pojazdów – waga 60,000
2) kryterium stawki za świadczenie usług utrzymania za 1 km przebiegu lokomotywy – waga 13,000.
Wymagane jest doświadczenie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
1) dostawę (dostawy) lub naprawę okresową (naprawy okresowe) lub naprawę okresową (naprawy okresowe) z modernizacją (modernizacjami) – łącznie nie mniej niż siedmiu pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym
i
2) dostawę (dostawy) lub naprawę okresową (naprawy okresowe) lub naprawę okresową (naprawy okresowe) z modernizacją (modernizacjami) – łącznie nie mniej niż czterdziestu pojazdów kolejowych bez napędu elektrycznego
i
3) co najmniej piętnaście usług utrzymania pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym obejmującym czynności utrzymaniowe na 2-gim poziomie utrzymania, co najmniej dziesięć usług utrzymaniowych na 3- im poziomie utrzymania oraz co najmniej pięć usługi na co najmniej 4-tym poziomie utrzymania.