LEO Express przygotowuje Flirty do kursowania po Polsce
Czeskie media informują o odwołaniu przez LEO Express czterech z dwunastu obsługiwanych połączeń. Wynika to z wyłączania z ruchu kolejnych eksploatowanych przez przewoźnika Flirtów.
Absencja ta nie jest spowodowana awariami składów. Nic ztych rzeczy. Przewoźnik chce zmodyfikować cztery pociągi. Właśnie rozpoczęły się modyfikacje. Takie, które umożliwią icheksploatację m.in. w Polsce. W składach instalowany jest system ETCS2 wjęzykach czeskim, słowackim i polskim. Łączny koszt tej inwestycji to 1,5 mln €.Jak ujawniają czeskie media składy są również „polonizowane”. Ma to rzecz jasnazwiązek z planami przewoźnika do uruchomienia połączeń w naszym kraju. Są onecały czas aktualne, mimo, że dwie próby wejścia na polski rynek zakończyły sięniepowodzeniem.
Przewoźnik tłumaczył, że na usprawnianie jednostek wybrałokres, w którym wycofanie kolejnych pociągów z ruchu będzie najmniej uciążliwedla pasażerów. Komplet pojazdów ma być ponownie w ruchu od marca 2017 roku.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„