Legnica: Biuro Obsługi Klienta KD już otwarte

Na początku lutego b.r. Dworzec Kolejowy w Legnicy wzbogacił się o nowe miejsce, powstało bowiem Biuro Obsługi Klienta Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. Znajduje się ono w hali dworcowej tuż przed wejściem na perony. W przeciwieństwie do innych przewoźników Spółka Koleje Dolnośląskie S.A. zmienia zupełnie formę obsługi pasażera.Klient nie jest obsługiwany przez małe okienko, lecz wchodzi do pomieszczenia, w którym otrzymuje kompleksową informację, zarówno o rozkładzie jazdy i ofercie Spółki. W Biurze Obsługi Klienta podróżni mogą, co najważniejsze, nabyć bilety. Połączenie tych możliwości jest bardzo korzystne dla podróżnych. W Biurze Obsługi Klienta Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. zastosowano kolorystykę i logo przewoźnika, co czyni go dobrze widocznym wśród innych dworcowych punktów. Obiekt jest w pełni monitorowany –pozostaje do dyspozycji podróżnych przez 12 godzin na dobę od 8:00 do 20:00. W przyszłości podobne Biura Obsługi Klienta powstaną na wszystkich większych stacjach, na których zatrzymują się pociągi Spółki Koleje Dolnośląskie S.A.