Kto pojedzie jako InterRegio BUS w 2015 roku?
inforail
30.10.2014 12:59
Kto pojedzie jako InterRegio BUS w 2015 roku?
Przewozy Regionalne ogłosiły przetarg na świadczenie przewozów autobusowych w zastępstwie kolejowych przewozów pasażerskich realizowanych przez zamawiającego (pociągi interREGIO) w związku z planowanymi przez „PKP Polskie Linie Kolejowe”S. A. pracami modernizacyjnymi na trasach obsługiwanych przez pociągi interREGIO oraz w związku ze złym stanem technicznym (niskie parametry) linii zarządzanych przez „PKP Polskie Linie Kolejowe”S. A., a także na trasach uzupełniających siatkę połączeń przewoźnika.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Zadanie nr 1 –Przewozy autobusowe zastępcze realizowane na odcinku Katowice –Rzeszów –Ustrzyki Górne:
−kursy na trasie Katowice –Kraków –Tarnów –Dębica –Rzeszów realizowane w terminach pomiędzy 14 grudnia 2014 a 12 grudnia 2015;
−kursy na trasie Katowice –Kraków –Tarnów –Dębica –Rzeszów –Sanok –Zagórz –Lesko –Polańczyk –Wołkowyja –Bukowiec –Polanki –Buk –Cisna –Kalnica – Wetlina –Ustrzyki Górne realizowane w terminach pomiędzy 30 kwietnia a 27 września 2015;
−kursy na trasie Kraków –Rzeszów realizowane w terminach pomiędzy 14 grudnia 2014 a 12 grudnia 2015;
Zadanie nr 2 –Przewozy autobusowe uzupełniające i zastępcze realizowane na odcinku Katowice –Zakopane:
−kursy na trasie Katowice –Oświęcim –Wadowice –Sucha Beskidzka –Maków Podhalański –Rabka Zdrój –Nowy Targ –Szaflary –Poronin – Zakopane realizowane w terminach 26 grudnia 2014 a 31 sierpnia 2015.
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie:
1) 45 000,00 zł (czterdzieści pięć tysięcy złotych) –składając ofertę na Zadanie nr 1,
2) 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych) –składając ofertę na Zadanie nr 2.
Tabor
O zamówienie może ubiegać się przewoźnik, który dysponuje:
a) minimum 8 autobusami ze sprawną i działającą całopojazdową klimatyzację oraz czynnym WC, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2007 r., o pojemności minimum siedemdziesiąt miejsc, w tym co najmniej pięćdziesiąt pięć miejsc siedzących –jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Zadania nr 1;
b) minimum 2 autobusami ze sprawną i działającą całopojazdową klimatyzacją oraz czynnym WC, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2007 r., o pojemności minimum siedemdziesiąt miejsc, w tym co najmniej pięćdziesiąt pięć miejsc siedzących –jeśli Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu w zakresie Zadania nr 2.
Jedyne kryterium wyboru to cena. Oferty można składać do 6 listopada 2014 roku.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024