Kto będzie serwisował push&pulle Kolei Mazowieckich?
inforail
30.12.2014 12:20
Kto będzie serwisował push&pulle Kolei Mazowieckich?
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na wykonanie usługi serwisu i napraw wagonów i lokomotyw. Przedmiotem zamówienia jest serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3, wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją oraz serwis naprawczy pogwarancyjny 26 piętrowych wagonów środkowych (serii B16mnopuxz), 11 wagonów piętrowych sterowniczych (serii AB12bfmnopuvxz) i 11 elektrycznych lokomotyw (typu E583PL, serii EU47).
Zamówienie obejmuje:
1) serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2019 r. Obsługa w poziomach utrzymania P1, P2, P3, z wyłączeniem mycia, wodowania, odfekaliania wagonów,
2) serwis utrzymaniowy w poziomach utrzymania P1-P3 i naprawczy pogwarancyjny 11 lokomotyw w okresie:
—lokomotywa EU47-01 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-02 od 17.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-03 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-04 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-05 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-06 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-07 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-08 od 28.7.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-09 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-10 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.,
—lokomotywa EU47-11 od 3.8.2015 r. do 30.6.2019 r.2
Obsługa w poziomach utrzymania P1, P2, P3 z wyłączeniem mycia.
3) naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją 26 piętrowych wagonów środkowych i 11 piętrowych wagonów sterowniczych oraz naprawy w poziomie utrzymania P4 (zgodnie
z Dokumentacją Systemu Utrzymania lokomotyw E583PL) 11 lokomotyw.
Zamawiający żąda:
1) na czynności serwisu utrzymaniowego w poziomach utrzymania P1-P3 wagonów i lokomotyw, udzielenia gwarancji jakości na okres trwania umowy;
2) na wykonane napraw w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją wagonów piętrowych udzielenia gwarancji jakości na okres trwania umowy;
3) na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 lokomotyw (w tym również użytych części) udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 18 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie danej lokomotywy ale nie krócej niż okres trwania umowy.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane w terminie od 1.7.2015 r. do 30.6.2019 r. Wykonanie napraw poziomu utrzymania P4 wraz z modyfikacją wagonów piętrowych oraz napraw poziomu utrzymania P4 lokomotyw powinno zostać wykonane w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania każdego pojazdu do naprawy.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 480 000 PLN.
O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które:
w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie wykonały należycie:
a) co najmniej jedną usługę obejmującą przeglądy pojazdów kolejowych w poziomach utrzymania od P1 do P3:
—co najmniej siedmiu wagonów pasażerskich i co najmniej dwóch lokomotyw elektrycznych przez okres co najmniej 18 miesięcy lub
—co najmniej siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych przez okres co najmniej 18 miesięcy
oraz
b) co najmniej jedną usługę obejmującą naprawy pojazdów kolejowych w poziomie utrzymania P4 lub P5:
—co najmniej siedmiu wagonów pasażerskich i dwóch lokomotyw elektrycznych lub
—co najmniej siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Kryteria wyboru ofert to: cena 95% oraz termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją każdego z wagonów piętrowych oraz termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 każdej lokomotywy –5%. Oferty można składać do 10 lutego 2015 roku. Producentem zestawów push&pull jest Bombardier.
Więcej z Działu Kontrakty
PESA z idealną ofertą dla Polregio
09.04.2024
Parowóz Px29-1704 potrzebuje naprawy P5
04.04.2024
Polregio chce zmodernizować SA108-006
03.04.2024
Podkarpackie bez nowych ezt-ów
28.03.2024
Do kupienia EN57-935
11.03.2024
Więcej z Działu Pasażer
Więcej z Działu Prawo
Duża kasa w pociągu z Ukrainy
03.04.2024
PKP trafią do Ministerstwa Infrastruktury
07.03.2024
RegioJet niezadowolony z decyzji UTK
05.03.2024
Sabotaż na linii kolejowej. Jest śledztwo
27.02.2024
Kradli i wpadli. Udana interwencja SOK
19.01.2024
Gruba kasa w pociągu z Ukrainy
04.01.2024
Nie warto grozić kierownikowi pociągu!
19.12.2023
Więcej rządowej kasy na kolej
15.11.2023
Więcej z Działu Przewoźnicy
Więcej z Działu Producenci
Więcej lokomotyw PESA Gama w Cargounit
14.12.2023
Griffin pojechał 240 km/h [FILM]
27.10.2023
12 lokomotyw EURO9000 dla Alpha Trains
25.10.2023
Więcej z Działu Infrastruktura
Bezpieczniej na linii Rail Baltica
10.04.2024
Dworzec w biurowcu. W Słupsku
26.03.2024
Okrąglak ocalony od zapomnienia
21.03.2024